XoReP's SkyTeam (Motor-)Dx
...stangenstoter schreef:jammer dat je die bende aandachtbehoevende rakkers nou nooit in het echt ziet, zou best wel eens een conversatie op niveau willen voeren..nitelife schreef:haha die bende koude kak van sbp, daar zullen ze wel bang voor zijn![]()
![]()
![]()
Laatst gewijzigd door jan1 op 01 mar 2010 21:46, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Dezelfde Jasper
- chalykiller
- Contacteer:
-
stangenstoter
- 4T-MSB regular
-
Dxnny
-
Dezelfde Jasper
- chalykiller
- Contacteer:
-
stangenstoter
- 4T-MSB regular
inderdaadsuperboerjan schreef:Dan moet je ff die stront uit je ogen halen, want op elke rit zijn er wel een aantal aanwezig (behalve dan op de alto rit).stangenstoter schreef:jammer dat je die bende aandachtbehoevende rakkers nou nooit in het echt ziet, zou best wel eens een conversatie op niveau willen voeren..nitelife schreef:haha die bende koude kak van sbp, daar zullen ze wel bang voor zijn![]()
![]()
![]()
afgelopen iets meer dan een week terug was ik er met 2 maten
btw, koude kak, qoute maar eens een stukje waar ik opschep
pwoap pwoap pwaaaap
-
niek is ik
- 4T-MSB heilige
- Bezit: wat je bezit is onderweg naar anderen.
het is erg hier he, er word gedreigd met stakingen alles
gewoon de lol er van inzien en laggen, en zie je de lol er niet van in houd je je mond en erger je je er niet aan (dat is een hint voor sommige hier)
gewoon de lol er van inzien en laggen, en zie je de lol er niet van in houd je je mond en erger je je er niet aan (dat is een hint voor sommige hier)
Gaat het niet zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!
Roxanne schreef:Donder lomp jaaahh
nogmaals het is gewoon krom, want als ik of iemand anders grappen maak die wij leuk vinden dan kan dat ook niet en worden we zelfs gebannedniek is ik schreef:het is erg hier he, er word gedreigd met stakingen alles![]()
pwoap pwoap pwaaaap