dat is echt een strakke s50. moet je niets aan doen enkel een kenteken er op en 5 van de beste sloten die je maar kan vinden. dan kan je heerlijk toeren op dit zwevende tapijtje(je merkt wijnig van bulten en kuilen)bart beekhuizen schreef:poeh! een hoop meegemaakt!
voorrem was bagger, maar achter prima. lekker gereden, alleen bult af, moest ik vanuit volgas in z'n 4 remmen en bleek er niemand thuis.... zonder remmen 2x terug geschakeld, en met 16000 toeren afgeremd. mijn remstang bleek afgebroken...Bij de reparatie ook even de voorrem na gekeken, zat wat vol met vet........ iemand had de vetspuit er op gezet en gepompt tot er vet uit de remnaaf krulde....
zie hier de foto's:
en kijk, de brommer, met al zijn mooie details!
![]()
Ik Geloof in deze kilometerstand!!!!!(hij werkt!)
Las.
Kop
Karter, kijk naar de gekke bulten voorop.
ja. 45jaar.
[Beunacties] Wa hoj mit ow bromm'r gdoan
-
butt head
- moppersmurf
- Bezit: paar brommers
Re: [Beunacties] Wa hoj mit ow bromm'r gdoan
ik praat niet alleen maar poep
bami = bami. troep = troep.
Jammer dat ik niet op de hondadag kan zijn anders kon zijn tweelingbroer er naast staan 
http://6volt.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Superstroker
- Frequent 4T-MSB visitor
Je wilt zeker niet zeggen wat hij gekost heeft?
Ik zag hem ook nu zit ik met een c200 opgezadelt.
Ff koppelingsdeksel eraf en de boel schoonspoelen mischien nieuwe koppelingsplaatjes of niet?
Ik ben blij dat ik het blok uit elkaar gehaald heb was een zuigerveer gebroken en er zat veel troep onder in het blok.
Ik laat de mijne ook zoals hij was wel staat hij totaal in de ml en tectyl zelfs de velgen van binnen en buiten.
Ga je hem als brommer rijden?
Ik zag hem ook nu zit ik met een c200 opgezadelt.
Ff koppelingsdeksel eraf en de boel schoonspoelen mischien nieuwe koppelingsplaatjes of niet?
Ik ben blij dat ik het blok uit elkaar gehaald heb was een zuigerveer gebroken en er zat veel troep onder in het blok.
Ik laat de mijne ook zoals hij was wel staat hij totaal in de ml en tectyl zelfs de velgen van binnen en buiten.
Ga je hem als brommer rijden?
http://www.youtube.com/watch?v=0PzPfzLeDa0" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Erik..
- Official HVN procrastinator
Ik heb in die dagen ongeveer 0,4l opgestookt. Gelukkig mocht ik een slokje Coertolie in mijn blok gieten voor de terugreis. Toch goed dat ik nog ff had gecheckt vantevorenJurrien schreef:Ongeveer 1000 km geboekt in 4 dagen. Dit jaar zonder olie te checken!
Wat een topblok zeg, c90. Niet echt denderend in trekkracht, maar heeft een langere adem dan ik dacht. Op vlakke wegen lekker 80-90 boeken. Berg op 55, berg af 110

- nielspbr
- Mr Kockengen
- Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Rijdt dat ding op mengsmering?Erik.. schreef:Ik heb in die dagen ongeveer 0,4l opgestookt. Gelukkig mocht ik een slokje Coertolie in mijn blok gieten voor de terugreis. Toch goed dat ik nog ff had gecheckt vantevorenJurrien schreef:Ongeveer 1000 km geboekt in 4 dagen. Dit jaar zonder olie te checken!Stond nogal droog.
Wat een topblok zeg, c90. Niet echt denderend in trekkracht, maar heeft een langere adem dan ik dacht. Op vlakke wegen lekker 80-90 boeken. Berg op 55, berg af 110Ik begin al bijna liefde te voelen voor mijn chaly
-
Kippenverver
- 4T-MSB heilige
- Bezit: Honda ST50-G
Honda SS50Z K3
Honda CB77 Superhawk - Locatie: Ommen.
Ik heb me er trouwens weer over verbaast hoe verschrikkelijk goed die kleine blokjes kunnen zijn.. Met dik 10000 toeren tegen de berg op, om vervolgens met bijna 100 op de teller weer naar beneden te knallen, en het blijft gewoon verschrikkelijk mooi lopen.
Ik blijf erbij, er gaat niets boven Honda!
Ik blijf erbij, er gaat niets boven Honda!
Ga heen en vereenvoudig u!
-
butt head
- moppersmurf
nog bezig geweest met mijn pa zijn c100. die zou niet goed lopen de punten en condensator warden kapot volgens mijn pa. oke dan bestellen we wel een nieuwe. de nieuwe punten en condensator gemonteerd. en je raad het al geen vonk meer uit die ontsteking te krijgen. voor de slimme snot neuzen ik heb niet de soldeerbout te lang op de condensator gehouden. bij een c100 ontsteking moet je een draadje op de spoel solderen. dit hele verhaal zal mij dus een goede c110 ontsteking gaan kosten
om dat mijn pa zo eigenwijs was om te zeggen dat zijn ontsteking slecht was. ook is het hem niet uit te verstand te krijgen dat je zoon blok niet elke keer volgas moet rijden. als hij hier weg rijd lijkt het wel of de c100 opstijgt
morgen maar is de yx blok uit elkaar trekken heb er nu echt geen zin meer in.
morgen maar is de yx blok uit elkaar trekken heb er nu echt geen zin meer in.
-
RobHonda
- The 4T-MSB is my life!
Ik denk inderdaad dat de ontsteking van je pa kapot is omdat hij volgas weg rijd..
Rare theorie Thijs..
Ik heb ook weer heerlijk geboekt.. Mijn blokje verbruikt veel minder olie dan ik dacht.. Ik heb niks hoeven bij te vullen. Dat is mooi want dan hoef ik m mooi niet open te maken..
Ik ben helaas 1 achterstepje verloren en ik moet m'n schakelpedaaltje even verstellen (die had ik er af gehaald om de ketting te vervangen) want die komt tegen het vliegwieldeksel aan waardoor opschakelen niet lekker werkt. Ik ben wel weer tevreden over de betrouwbaarheid van mijn brommertje..
De swallow band die ik van Thijs had gekregen is alweer bijna versleten. Is toch wel erg snel gegaan. Toen ik hem kreeg was hij bijna nieuw, nu zon 2000 km later (denk ik) is hij al bijna op.. En dat zonder burnouts en andere rare slipacties..
Toch maar weer een goede band monteren straks.
Bandjes van de aanhanger zijn trouwens ook bijna op..
Rare theorie Thijs..
Ik heb ook weer heerlijk geboekt.. Mijn blokje verbruikt veel minder olie dan ik dacht.. Ik heb niks hoeven bij te vullen. Dat is mooi want dan hoef ik m mooi niet open te maken..
Ik ben helaas 1 achterstepje verloren en ik moet m'n schakelpedaaltje even verstellen (die had ik er af gehaald om de ketting te vervangen) want die komt tegen het vliegwieldeksel aan waardoor opschakelen niet lekker werkt. Ik ben wel weer tevreden over de betrouwbaarheid van mijn brommertje..
De swallow band die ik van Thijs had gekregen is alweer bijna versleten. Is toch wel erg snel gegaan. Toen ik hem kreeg was hij bijna nieuw, nu zon 2000 km later (denk ik) is hij al bijna op.. En dat zonder burnouts en andere rare slipacties..
Toch maar weer een goede band monteren straks.
Bandjes van de aanhanger zijn trouwens ook bijna op..
-
butt head
- moppersmurf
rop lees het nog is een keer rustig.RobHonda schreef:Ik denk inderdaad dat de ontsteking van je pa kapot is omdat hij volgas weg rijd..
Rare theorie Thijs..
de zelfde lap tekst maar dan iets anders
mijn pa denk dat hij niet lekker loopt de punten en condensator zijn volgens hem kapot. ik zat toen al van het zal ik vind het ding donders goed lopen hij haalt een kleine 60. maar nee zecht mijn pa vervang de punten en condensator maar daar aan licht het.
na het vervangen loopt hij niet meer.
-
bart beekhuizen
- The 4T-MSB is my life!
- Bezit: c310, huisman bakbrommer, apollo bakbrommer,
- Contacteer:
-
XL50deSeauje
- The 4T-MSB is my life!
- Bezit: CF70SS50MSS50XL50CT50JZB50Z50GSS50ZK1
- Contacteer:
zon 950km gereden zonder olie te checken, verder alleen steppenbalk losgetrilt, maar dat komt omdat Fredt die had vastgezet...
Helm op de buddy, voorwiel naar rechts, tas bij het voorwiel.
De RZN
De RZN
-
Superstroker
- Frequent 4T-MSB visitor
bobinator
http://www.youtube.com/watch?v=0PzPfzLeDa0" onclick="window.open(this.href);return false;
-
toerieteller
- 4T-MSB addict
- Bezit: ss50 c50 cd50 c310a
amsterdam is ook weer op het honk, we hebben met zijn 6'en een lekker stukje getourt, en geen echte panne gehad op een verstopt sproeiertje na dan op krap 1000 km(en kuthippy, die natuurlijk continue zonder peut stond(hij denkt echt dat die op een kernfusie aangedreven dax rijd!
).
toppie!!
toppie!!
cdi for life! 
-
Erik..
- Official HVN procrastinator
Chaly geboekt naar mijn werk.
reistijd is een kwartier langer, maar het is wel leuker en het verbruik is wat gunstiger dan een auto.