CB50"S" oftewel SS50K0 oftewel SS50M 9-7-11 update
-
F!MO
- Frequent 4T-MSB visitor
- Contacteer:
Re: CB50"S" oftewel SS50K0 oftewel SS50M 6-7-11 update
Naar oude mannetjes in oude vodden luisteren er ook maar weinig. Naar oude mannetjes met net gekamde haren, in een glad gestreken hemd en een kekke das luisteren er echter meer....
-
Ronaldo
- 4T-MSB addict
- Bezit: Honda CY 50 _ 82cc
Honda Motra CT50
Honda VF1000R sc16
Immitatie Honda dax 150cc Daytona
Honda NSS300 Forza
Yamaha XV700 Virago
Suzuki AN650 Burgman
BMW e21 Alpina - Locatie: Omgeving Den Haag
Gewoon supermooi maken dat ding.
-
nitelife
- The 4T-MSB is my life!
Je moeder zullen we ff mooi maken!Ronaldo schreef:mooi maken dat ding.
TWD for life!
-
bart beekhuizen
- The 4T-MSB is my life!
- Bezit: c310, huisman bakbrommer, apollo bakbrommer,
- Contacteer:
-
Midnight Creations
- 4T-MSB addict
- Bezit: Liefde voor Techniek.
Nou nou, niet uit de discussie stappen nu hè, jij en anderen zijn de ene kant van het verhaal en er is ook een andere. Ik ben niet onredelijk hoor..
Post eens een paar fotos van je s50 in die niet gerestaureerde staat aub?
Post eens een paar fotos van je s50 in die niet gerestaureerde staat aub?
Als je jong blijft, sterf je nooit
- se7ven
- The 4T-MSB is my life!
- Bezit: 2x ss50 k3, 1x ss50 k1, bami: 3x 'monkey',1x jc knight
Ik ben het met Bart eens. Door al dat gerestaureer vernietig je wel het oldtimer karakter.
Als je het al in nieuw staat gaat brengen moet je je niet afvragen waar je het goedkoopst kan doen maar waar je de beste kwaliteit kan krijgen.
(bijvoorbeeld verchromen en juiste kleur spuiten) Dat kost natuurlijk wat meer..
Als je het al in nieuw staat gaat brengen moet je je niet afvragen waar je het goedkoopst kan doen maar waar je de beste kwaliteit kan krijgen.
(bijvoorbeeld verchromen en juiste kleur spuiten) Dat kost natuurlijk wat meer..
To Lose Means Nothing. To Win Doesn't Mean Anything. To Improve, that's Everything.
Voor al uw trainingen : http://www.in-training.nl/

Voor al uw trainingen : http://www.in-training.nl/

-
Midnight Creations
- 4T-MSB addict
Ik ben iig zo ver dat ik nog niet het straal apperaat op de cb ga zetten, ik zal m eerst eens in orde maken en het chrome zo ver oppoetsen tot het niet beter kan worden en de lak ook. Het blokje daar in tegen gaat wel kompleet uit elkaar, deze moet 100% betrouwbaar zijn. Heb van Randy al een paar rijtips gehad mbt de 5 bak, dus dat komt wel goed. In de handleiding staat ook dat als je sportief rijd er een 10 bougie in moet, als je rustig rijd een 9
.
Onder het motto opknappen kan altijd nog en ook omdat ik een spuiter te vriend heb en ook een straal/coat bedrijf, blijft ie nu nog even in deze staat. Ik zie het ook een beetje(!) als gemeentegoed zo'n oud beestje en ben best wel een beetje democratisch, dus jullie stem heeft hier mede in beslist.
Het kan zomaar zijn dat hij in de toekomst wel gerestaureerd gaat worden. Ik hoor ook een aantal mensen zeggen dat zo'n restauratie dan wel duur moet gaan worden omdat het goed gedaan moet worden, maar een spuitbeurt kost mij max een krat bier met sausijzenbroodjes, de onderdelen moet je zo goedkoop mogenlijk zoeken(Wel orgineel ja) en het chrome, tja, ik zoek nog steeds een goede verchromer
Dus: op de eerst volgende meeting zou ik er veel foto's van maken, het kan zomaar zijn dat ie er de volgende keer anders uit ziet haha
Onder het motto opknappen kan altijd nog en ook omdat ik een spuiter te vriend heb en ook een straal/coat bedrijf, blijft ie nu nog even in deze staat. Ik zie het ook een beetje(!) als gemeentegoed zo'n oud beestje en ben best wel een beetje democratisch, dus jullie stem heeft hier mede in beslist.
Het kan zomaar zijn dat hij in de toekomst wel gerestaureerd gaat worden. Ik hoor ook een aantal mensen zeggen dat zo'n restauratie dan wel duur moet gaan worden omdat het goed gedaan moet worden, maar een spuitbeurt kost mij max een krat bier met sausijzenbroodjes, de onderdelen moet je zo goedkoop mogenlijk zoeken(Wel orgineel ja) en het chrome, tja, ik zoek nog steeds een goede verchromer
Dus: op de eerst volgende meeting zou ik er veel foto's van maken, het kan zomaar zijn dat ie er de volgende keer anders uit ziet haha
-
NIX
- chaly addict
- Bezit: Een hamer
Ik ben weer een heel klein beetje opgelucht.
Bart had zijn rode S50 mee naar de HDD en heeft er hier ook foto's van staan. Een heleboel.
Bart had zijn rode S50 mee naar de HDD en heeft er hier ook foto's van staan. Een heleboel.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.
-
Ronaldo
- 4T-MSB addict
- Bezit: Honda CY 50 _ 82cc
Honda Motra CT50
Honda VF1000R sc16
Immitatie Honda dax 150cc Daytona
Honda NSS300 Forza
Yamaha XV700 Virago
Suzuki AN650 Burgman
BMW e21 Alpina - Locatie: Omgeving Den Haag
Mooi, daar hou ik je aannitelife schreef:Je moeder zullen we ff mooi maken!Ronaldo schreef:mooi maken dat ding.
Voor goed chroom-werk moet je naar België.
Hier in NL zit je met al die milieu-eisen-zooi wat ten koste gaat van de kwaliteit.
De uitdrukking van "vroeger was alles beter" gaat dus op qua chroomkwaliteit.
-
brommerhobby
- Frequent 4T-MSB visitor
Als je toch wat aan het lakwerk gaat doen dan alles laten logen en de roestvorming licht glasparelen , met gewoon stralen beschadig je al te veel .
cb125s 1978
SS50M 1973
SS50M 1973
-
bart beekhuizen
- The 4T-MSB is my life!
- Bezit: c310, huisman bakbrommer, apollo bakbrommer,
- Contacteer:
hier.NIX schreef:Ik ben weer een heel klein beetje opgelucht.
http://bartbeekhuizen.picturepush.com/a ... shit.html#
zit nu wel een nieuwe achterband op.

-
Saik0
- The 4T-MSB is my life!
- Bezit: Mooi lulverhaal over 50 honda's die ik nooit gehad heb.
Heb er laatst een rondje op gereden en het is toch wel een erg lekker apparaat van BBeekhuizen!
-
Midnight Creations
- 4T-MSB addict
Zekers dat die lak er beter(VEELBETER) aan toe is dan de mijne, het chrome ook!
Je hebt 'm ook echt kwa smeer en vuil zo gelaten als hoe íe ongetwijfelt een keer een schuur uit gekomen is
Ik ben vandaag bezig geweest om te poetsen, commandant 3(!!) en 4 er overheen en het chrome met chrome poets.. Bijna een onmogenlijke opgave, dit omdat het chrome als schuurpapier werkt en mijn poetsdoek dus telkens opgevreten werd...
Wat moet ik zeggen, ik heb wat foto's gemaakt en kijk maar wat je ervan vindt...
De velgen en spaken zijn naar mijn weten te erg naar de kl*ten om mooi te kunnen zijn/worden. Die gaan gewoon nergens meer over, poep bruin geroest...
Ik weet wat mooi kan zijn kwa roest/oudheid, zie m'n foto met de Austin op de achtergrond
De foto's komen later/morgen, ik heb nu ff geen zin om dat te fixxen...
Je hebt 'm ook echt kwa smeer en vuil zo gelaten als hoe íe ongetwijfelt een keer een schuur uit gekomen is
Ik ben vandaag bezig geweest om te poetsen, commandant 3(!!) en 4 er overheen en het chrome met chrome poets.. Bijna een onmogenlijke opgave, dit omdat het chrome als schuurpapier werkt en mijn poetsdoek dus telkens opgevreten werd...
Wat moet ik zeggen, ik heb wat foto's gemaakt en kijk maar wat je ervan vindt...
De velgen en spaken zijn naar mijn weten te erg naar de kl*ten om mooi te kunnen zijn/worden. Die gaan gewoon nergens meer over, poep bruin geroest...
Ik weet wat mooi kan zijn kwa roest/oudheid, zie m'n foto met de Austin op de achtergrond
De foto's komen later/morgen, ik heb nu ff geen zin om dat te fixxen...
-
Midnight Creations
- 4T-MSB addict
Hops, ff wat nieuwe foto's van het poetsen enz. in de beginpost onderaan er bij gezet.