honda c50
Re: honda c50
mooi bedankt!
het hoekje is bij mij alleen wel een stuk groter , is dat erg?( 2x dat ongeveer misschien iets minder groot...)
het hoekje is bij mij alleen wel een stuk groter , is dat erg?( 2x dat ongeveer misschien iets minder groot...)
hahah heerlijk dat sarcasme. .ritje naar de bromboer maar weer dan voor de maantjes etc.
Laatst gewijzigd door ralf op 21 jul 2011 18:07, 1 keer totaal gewijzigd.
-
NIX
- chaly addict
- Bezit: Een hamer
Download nou eens een partslist, daar staan ook gewoon alle plaatjes en alle onderdelen op.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.
laat maar ik verwijder mn laatste post klopt alle onderdelen aangeschaft alleen per ongeluk ook wat wat ik al had.
nou aansluiten en nog fotos komen ook!
!
nou aansluiten en nog fotos komen ook!
!
hoe kan ik de tank het beste van binnen reinigen? zit nog al wat vliegroest...
-
NIX
- chaly addict
Stop een filter in de reserveleiding en tank je tank zo vol mogelijk.
en hem dan op reserve zetten?
nog 1 vraag over het schuren:
hoe grof moet het schuurpapier zijn voor alle delen ( doe nu het stuur) gebruik nu 150 lijkt mij wel iets te grof of niet?
nog 1 vraag over het schuren:
hoe grof moet het schuurpapier zijn voor alle delen ( doe nu het stuur) gebruik nu 150 lijkt mij wel iets te grof of niet?
nou ben een heel eind opgeschoten vandaag.
voorwiel staat er weer opnieuw in, achter brug en wiel ook en buddy en schokbrekers en tankje stuur en blok rest alleen nog! en electra maar dat doe ik niet , pas als ie voor de 2e x weer in elkaar gaat.
aleen nu rest mij nog een probleem: het achterwiel is dus een fs1 en de brug verstevigde ss50 maar nu past hij niet mooi in het frame: hij loopt op een paar milimeter na tegen het spatbord aan..
wat nu?
en waar moet ik mee schuren om daarna het frame enzo te spuiten?
voorwiel staat er weer opnieuw in, achter brug en wiel ook en buddy en schokbrekers en tankje stuur en blok rest alleen nog! en electra maar dat doe ik niet , pas als ie voor de 2e x weer in elkaar gaat.
aleen nu rest mij nog een probleem: het achterwiel is dus een fs1 en de brug verstevigde ss50 maar nu past hij niet mooi in het frame: hij loopt op een paar milimeter na tegen het spatbord aan..
wat nu?
en waar moet ik mee schuren om daarna het frame enzo te spuiten?
-
Kippenverver
- 4T-MSB heilige
- Bezit: Honda ST50-G
Honda SS50Z K3
Honda CB77 Superhawk - Locatie: Ommen.
Ik vind zelf 240 altijd wel aardig, maar 360 is misschien nog iets beter.
Ik zou als ik jou was Coos even vragen of hij nog een gebruikte C brug heeft liggen.. Of je moet er aan willen lassen, maar dan had je hier vast niet deze vraag gesteld, of wel?
Ik zou als ik jou was Coos even vragen of hij nog een gebruikte C brug heeft liggen.. Of je moet er aan willen lassen, maar dan had je hier vast niet deze vraag gesteld, of wel?
Ga heen en vereenvoudig u!
ok ik dacht ook al aan rond de 200 en dan waterproof....
ja ik ga maar eens even een kijkje bij jullie nemen voor een achterbrug morgen ofzo..
k ben trouwens ook nog vergeten bij jou toen die blokbouten te kopen voor de ophanging en van die boutjes voor de carb!
edit: je zij trouwens al in de winkel dat het wiel niet goed was gecentreerd en dat klopt ook maar past een fs1 wiel wel op een c50 brug?
ja ik ga maar eens even een kijkje bij jullie nemen voor een achterbrug morgen ofzo..
k ben trouwens ook nog vergeten bij jou toen die blokbouten te kopen voor de ophanging en van die boutjes voor de carb!
edit: je zij trouwens al in de winkel dat het wiel niet goed was gecentreerd en dat klopt ook maar past een fs1 wiel wel op een c50 brug?
-
Kippenverver
- 4T-MSB heilige
- Bezit: Honda ST50-G
Honda SS50Z K3
Honda CB77 Superhawk - Locatie: Ommen.
Dat zou ik echt niet weten, misschien dat HJ daar iets zinnigs over kan zeggen?
Het is vaak een beetje passen en meten als je met -niet originele spullen werkt, en als je dat bij een ceetje doet word het vaak nog een stuk lastiger, omdat die een vrij krappe passing hebben en een kettingkastje..
Het is vaak een beetje passen en meten als je met -niet originele spullen werkt, en als je dat bij een ceetje doet word het vaak nog een stuk lastiger, omdat die een vrij krappe passing hebben en een kettingkastje..
Ga heen en vereenvoudig u!
-
NIX
- chaly addict
Een FS1 wiel is breder, dus de enige plek om hem pas te maken is de rechterbus, dus het wiel zal per definitie rechts uit het midden staan.
ik kom morgen wel even langs, heb trouwens nog een c achterbrug maar die is ietsje krom naar mijn idee ik ga effe kijken of dat past en anders moet er gewoon een ander achterwiel komen, past een cee wiel wel in een ss brug?
ik bedoel trouwens tap eindjes voor bij de carburateur, heb die van de uitlaat er nu in aan de linker kant maar rechter gat van carb is groter is dat een andere maat ofzo?
ik bedoel trouwens tap eindjes voor bij de carburateur, heb die van de uitlaat er nu in aan de linker kant maar rechter gat van carb is groter is dat een andere maat ofzo?