Kleine vragen topic
- nielspbr
- Mr Kockengen
- Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Re: Kleine vragen topic
Om het af te maken had er nog een hekje rond het balkon gemoeten, leuk als je in het donker naar buiten loopt. 
-
Christiaan
- 4T-MSB addict
- Bezit: 2 verbrande SS`jes en een verbrand Ceetje
nice, maar of je nou veel hebt aan die "begane grond" waar je binnenkomt hebt weet ik niet 
-
Midnight Creations
- 4T-MSB addict
- Bezit: Liefde voor Techniek.
gel accu is dat toch? Ja, moet kunnen...Jurrien schreef:Zo'n gesealde loodaccu, volgens de fabrikant kun je hem op z'n zij plaatsen maar werkt dat in de praktijk ook?
Als je jong blijft, sterf je nooit
Ok, andere vraag. Ik wil mijzelf een vetspuit aanschaffen om bijvoorbeeld de achterbrug van een motorfiets of wat punten van de auto van vet te voorzien. Je ziet alleen zoveel soorten.. Enkel- en dubbelwerkende vetspuit, spindelvetpers, hefboomvetspuit, eenhandsvetspuit, pneumatische vetspuit, accuvetspuit...
Heb je hier bijvoorbeeld al genoeg aan http://link.marktplaats.nl/485994748? En moet je nog rekening houden met verschillende aansluitnippels of past het allemaal??
Heb je hier bijvoorbeeld al genoeg aan http://link.marktplaats.nl/485994748? En moet je nog rekening houden met verschillende aansluitnippels of past het allemaal??
-
NIX
- chaly addict
- Bezit: Een hamer
Zoeen heb ik ook en er zijn verschillende spuitmondjes voor verschillende nippels. Ik ben er alleen nog geen tegen gekomen die op de kleine voorvorknippels van een C passen. het voordeel van de grote vetspuiten is dat je gemakkelijk die grote patronen kunt wisselen. Ik gebruik zelf trouwens het liefst een naald voor de moeilijk bereikbare nippels in bijvoorbeeld kruisjes van kruiskoppelingen van de Jeep.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.
Die verschillende spuitmondjes moet je dan nog los zien te vinden?
En die naald, dat is een naald speciaal bedoeld voor vetspuiten, of is het jouw persoonlijke oplossing met gebruik van een willekeurige naald?
En die naald, dat is een naald speciaal bedoeld voor vetspuiten, of is het jouw persoonlijke oplossing met gebruik van een willekeurige naald?
- robertsp
- The 4T-MSB is my life!
- Bezit: C50, CD50, Amigo
- Contacteer:
Zo'n soort heb ik ook voor mn brommer en past ook op de auto van m'n vader, dus zal wel algemene maat zijn.
-
NIX
- chaly addict
- Bezit: Een hamer
Spuitmondjes en naalden zijn los te krijgen. Er zijn namelijk verschillende afmetingen nippels.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.
-
Midnight Creations
- 4T-MSB addict
- Bezit: Liefde voor Techniek.
Das echt een prima ding, accu dingen en dubbel werkende enz. zijn voor grote klussen, niet voor een paar kneepjes... Zonde van je geld.
Nippels zijn idd los te koop, weet niet of er een Laman bij je in de buurt zit, die heeft dat wel...
Nippels zijn idd los te koop, weet niet of er een Laman bij je in de buurt zit, die heeft dat wel...
Als je jong blijft, sterf je nooit
- robertsp
- The 4T-MSB is my life!
- Bezit: C50, CD50, Amigo
- Contacteer:
Vreemd, dat was bij mij gewoon de standaardnippel die erbij zat, bij de brezan gehaald voor twee tientjes.NIX schreef: Ik ben er alleen nog geen tegen gekomen die op de kleine voorvorknippels van een C passen.
-
yannicks90
- Frequent 4T-MSB visitor
- Bezit: honda ss
honda s90 "66 - Locatie: België
de binnenkant van mijn zitten zijn nogal roestig.
wat kan je der best aan doen? glasparelstralen ofzo?
-
butt head
- moppersmurf
- Bezit: paar brommers
wat aan de binnen kant zit is nog al roestig?yannicks90 schreef:de binnenkant van mijn zitten zijn nogal roestig.
ik praat niet alleen maar poep
bami = bami. troep = troep.
bami = bami. troep = troep.
Zijn ze berucht om, vooral de dubbelplaats zitten.
Overigens, dank voor de vetspuitadviezen, ik ga hem bestellen dat z'n weerga niet kent.
Overigens, dank voor de vetspuitadviezen, ik ga hem bestellen dat z'n weerga niet kent.
- nielspbr
- Mr Kockengen
- Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Dat loopt straks gesmeerd..