vrienden,
Vanuit het verre Odijk even een up-date van mijn medische problemen en ongeval.
Ik kan nog niet vrij lopen omdat er in het ziekenhuis wederom 2 fouten zijn gemaakt.
Bij de controle werd er ondanks mijn dringend aandringen niet gekeken naar 2 dingen t.w. de duim van mijn rechter hand en de problemen met mijn linker knie. Met de duim zijn de volgende zaken geconstateerd ; ,banden beschadigd,botbreuk en trigger pees (hier kan nog een operatie uit voortkomen), van de linker knie zijn de kruisbanden gescheurd, daarvoor wordt een MRI scan uitgevoerd omdat men nu ineens zenuwachtig wordt voor meer problemen.Onlangs is ook gebleken dat het met mijn longen ook niet goed gaat(breuk 4 ribben), deze week wordt een rontgen foto gemaakt.
Ik kan fietsen op een drie-wieler en ik ben al naar Wijk bij Duurstede, Zeist en Soesterberg gereden.
Huibert heeft mij onlangs bezocht en ik mag mij ook gelukkig prijzen met een team, Kevin en Cris, die mij helpen met het gereed maken van mijn machines. De verkoop loopt gestaag door CB92Benly,CA73 Dream,CL50 Benly , CB72SS,CT200 zijn inmiddels verkocht.
Het is fijn dat besturen van andere 2-wieler clubs mij middels een kaartje of bezoek een hart onder de riem steken.
een vriendelijke groet van een Honda verzamelaar in hart en nieren.
Herman
Medische up-date
-
Saik0
- The 4T-MSB is my life!
- Bezit: Mooi lulverhaal over 50 honda's die ik nooit gehad heb.
Re: Medische up-date
Hoi Herman,
Wat vervelend allemaal, ondanks dat we elkaar niet kennen wens ik je heel veel beterschap en sterkte toe. Fijn dat je zoveel hulp krijgt en goede wensen. Mocht ik je ooit ergens mee kunnen helpen hoor ik het graag.
Groetjes Paul
Wat vervelend allemaal, ondanks dat we elkaar niet kennen wens ik je heel veel beterschap en sterkte toe. Fijn dat je zoveel hulp krijgt en goede wensen. Mocht ik je ooit ergens mee kunnen helpen hoor ik het graag.
Groetjes Paul
-
carel
- 4T-MSB addict
- Bezit: ss50
c320s - Locatie: Utrecht
Het zit je niet mee Herman, wel fijn dat er mensen zijn die je een hart onder de riem steken. Ook van mij, sterkte en beterschap.
h2o op ss50
Met een aanlopende voorrem ga je niet minder hard op de rollerbank.
Met een aanlopende voorrem ga je niet minder hard op de rollerbank.
Fijn dat je wat mensen hebt die je helpen. Ik hoop dat je weer zo goed mogelijk opknapt.
NIX schreef:heb nog een verlengde pukkel op een imi vliegwiel liggen. Moet ik alleen nog een SS bij bouwen.
-
Roxanne
- The 4T-MSB is my life!
- Bezit: Honda c50.
Hallo Herman
Het zit allemaal niet mee zeg. Gelukkig heeft u genoeg hulp voor het verkopen en het onderhouden van uw pracht machines.
Ik wens je heel veel sterkte en beterschap. En als je het even niet meer ziet zitten denk dan aan de mooie momenten die je hebt mogen beleven met uw pracht machines
Groeten Roxanne
Het zit allemaal niet mee zeg. Gelukkig heeft u genoeg hulp voor het verkopen en het onderhouden van uw pracht machines.
Ik wens je heel veel sterkte en beterschap. En als je het even niet meer ziet zitten denk dan aan de mooie momenten die je hebt mogen beleven met uw pracht machines
Groeten Roxanne
Tuut tuut ik ben het Ctje van Rox.