Ik heb een nieuw Zongsheng blok onder mijn dax zitten.
Had deze eerst aangesloten met mijn standaard Jincheng spanningsregelaar.
Dat ging niet lang goed, de lampjes branden direct door.
Toen heb ik de spanningsregelaar die bij het Zongsheng blok zat, erop gezet.
Met deze spanningsregelaar branden mijn lampen nog steeds heel erg fel, ze branden niet door, maar het scheelt niet veel.
Hoe is dit op te lossen, zodat mijn lampen gewoon normaal branden.
Heeft dit ook te maken met verschillende spanningsregelaars?
Spanningsregelaar
-
sugardaddy
- 4T-MSB beginner
-
JGeerdink
-
JGeerdink
-
Erwin
uhhhm nee?delikurt schreef:die zorgt voor gelijk stroom naar je lampenJGeerdink schreef:Wat precies is je weerstand?delikurt schreef:weerstand ertussen zetten
een weerstand hoor je niet te gebruiken, niet bij een simpele lamp.
mischien bedoel je een diode? waar er dus ook 4 (of meer) van in een gelijkrichter zitten.
wat jij nodig hebt is gewoon een goede regelaar, accu en je bent klaar.
zit bij jou de lamp op wisselspanning (dus alleen na de spanningsregelaar) of werkt de lamp op gelijkspanning (dus achter de gelijkrichter)
-
JGeerdink
Ik heb na mijn weten geen gelijkrichter op mijn Jincheng Dax zitten.Erwin schreef:uhhhm nee?delikurt schreef:die zorgt voor gelijk stroom naar je lampenJGeerdink schreef:Wat precies is je weerstand?delikurt schreef:weerstand ertussen zetten
een weerstand hoor je niet te gebruiken, niet bij een simpele lamp.
mischien bedoel je een diode? waar er dus ook 4 (of meer) van in een gelijkrichter zitten.
wat jij nodig hebt is gewoon een goede regelaar, accu en je bent klaar.
zit bij jou de lamp op wisselspanning (dus alleen na de spanningsregelaar) of werkt de lamp op gelijkspanning (dus achter de gelijkrichter)
Heb nu 3 regelaars geprobeerd maar ze zijn alle drie anders kwa felheid van het licht.