bedankt
Kleine vragen topic
-
NIX
- chaly addict
- Bezit: Een hamer
Re: Kleine vragen topic
Ik hoor het wel als de boel in de fik staat.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.
http://www.rovaza.nl/product/achterbrug+bus+12mm
Is dit het rubber wat in de achterbrug moet waar de 12 mm as door heen komt aan het frame?
heb er dus 2 van deze nodig??
Is dit het rubber wat in de achterbrug moet waar de 12 mm as door heen komt aan het frame?
heb er dus 2 van deze nodig??
-
niek is ik
- 4T-MSB heilige
- Bezit: wat je bezit is onderweg naar anderen.
jep en jep
Gaat het niet zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!
Roxanne schreef:Donder lomp jaaahh
-
luuk006
- Frequent 4T-MSB visitor
ik heb wel 2 van die nieuwe rubbers. pb bij interesse
-
Koenovitss
- Bezit: Honda Novio '76
Hoe zorg ik er voor dat een ss-naaf toch in een cd achterbrug past? of kan dit helemaal niet?
Petronella Kroest
Het enige probleem is de bredere gleuf links(als je op de brommer zit)(busje maken). Voor de rest past hij eigenlijk gewoon dacht ik.. Of je dan ook de cd afstandbussen kan gebruiken... Dacht niet, dus die van de ss pakken.
Maar een vraag: Waarom wil je een ss naaf in je cd???
Maar een vraag: Waarom wil je een ss naaf in je cd???
Heeft iemand nog een C4.0SE blok van en Opel liggen? Dus niet de C3.0SE!!!
-
Koenovitss
Nou ik heb laatst een aanrijding gehad dus mijn achterbrug van mijn ss was krom. Dus ik probeer nu al een tijdje aan een andere achterbrug te komen. En dit achterbrugje was gepowdercoad en de verkoper zei dat hij van een ss afkwam. Alleen staat er dus gewoon cd ingedrukt en is dus die ene sleuf groter, dus vandaar dat ik het ff vroeg want anders ga ik een boze mail sturen terwijl het makkelijk te verhelpen is
. Weet jij ongeveer de afmetingen van dat busje?
Petronella Kroest
Scoor een CD achterwiel en zet die er in.Koenovitss schreef:Hoe zorg ik er voor dat een ss-naaf toch in een cd achterbrug past? of kan dit helemaal niet?
kun je je ketting en tandwiel laten zitten als je je wiel er uit moet halen, erg handig.
RobHonda schreef:er zit best een verschil tussen een ss en een cb blok

-
lupomob
- 4T-MSB regular
- Bezit: Een heuze bami monkey
Ik ben met de monkey aan het knutselen geslagen en wil dus van mijn contactslot af.
Welke draad is waarvoor en wat moet ik met elkaar verbinden zodat ik er een gewoon schakelaartje tussen kan zetten.
Ik heb aan het bamicontactslot zitten.
Groen
rood
zwart
zwart/geel
groen lijkt me aarde.
Testen wat welke draad doet is even lastig aangezien ik enkel het frame zonder blok heb staan en de accu het heeft opgegeven.
Wie maakt me blij
groetjes camiel
Welke draad is waarvoor en wat moet ik met elkaar verbinden zodat ik er een gewoon schakelaartje tussen kan zetten.
Groen
rood
zwart
zwart/geel
groen lijkt me aarde.
Testen wat welke draad doet is even lastig aangezien ik enkel het frame zonder blok heb staan en de accu het heeft opgegeven.
Wie maakt me blij
groetjes camiel
On the first day god created the 2 stroke engine, on the second day he was pissed bij the sound off the 2 stroke and created the 4 stroke engine. just perfect
-
Koenovitss
Nou, nee ik heb net het achterwiel helemaal opgeknapt (gepolijst en opnieuw gespaakt). Maar het is inderdaad een rete handig systeem...Mano schreef:Scoor een CD achterwiel en zet die er in.Koenovitss schreef:Hoe zorg ik er voor dat een ss-naaf toch in een cd achterbrug past? of kan dit helemaal niet?
kun je je ketting en tandwiel laten zitten als je je wiel er uit moet halen, erg handig.
Petronella Kroest
Het busje moet alleen de as in het midden van die gleuf houden. Als je de as eenmaal GOED aangedraaid hebt, doet deze niets/heel weinig meer. Je zou misschien zelfs het wiel op het oog er recht inhangen en hem dan vast kunnen draaien.Koenovitss schreef:Nou, nee ik heb net het achterwiel helemaal opgeknapt (gepolijst en opnieuw gespaakt). Maar het is inderdaad een rete handig systeem...Mano schreef:Scoor een CD achterwiel en zet die er in.Koenovitss schreef:Hoe zorg ik er voor dat een ss-naaf toch in een cd achterbrug past? of kan dit helemaal niet?
De as zelf is 12? en inkeping 14 oid. Dus het is echt een heel dun en klein rot busje. Ook moet hij niet dikker zijn dan de brug zlef. Want dan kan je het zootje niet meer goed vastdraaien.
-
NIX
- chaly addict
- Bezit: Een hamer
Stukje van een oude holle as zagen gaat ook goed.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.
http://i46.tinypic.com/rmn02e.giflupomob schreef:Ik ben met de monkey aan het knutselen geslagen en wil dus van mijn contactslot af.
Groen
rood
zwart
zwart/geel
groen lijkt me aarde.
Wie maakt me blij
groetjes camiel
Aan de middelste van de 3 polen een draad maken die naar die schakelaar gaan. Aan de schakelaar aansluiten en de andere kant van het knopje aan een massa punt.