Zo her en der heb ik al een keer een post geplaatst, maar ik heb nog nooit tot nu de moeite genomen om mijn eigen thread te beginnen. Allereerst zal ik mij even voorstellen. Ik ben Wietse, wonend in Zwolle. Toen ik anderhalf jaar geleden 16 werd besloot ik een brommer aan te schaffen. Dat moest en zou een C50 worden vanwege het retro karakter en de kleurstelling en omdat daar de meeste jongens op rijden op school.
Afijn, zo heb ik in de buurt een nette C50 in de olijf/mosgroene NL kleuren gekocht. Had het liefst een blauwe gehad, maar dit kwam zo langs. Inmiddels de vriendin ook aan een honda brommer geholpen, en die tuft binnenkort rond op de oude Dax van Jelle als ze haar rijbewijs binnen heeft. We waren overigens samen op de tweede koek en appelsaprit op de dax, ging nog best snel!
Afgelopen december de hele plofpony uitelkaar gehaald om de roest uit het achterspatbord te halen. Bij toeval is er ook een nieuw achterkantje ingezet, omdat er toevallig ergens NOS originele achterspatbordjes tevoorschijn kwamen, prima! Wel met Engels achterlichtsteun, maar die was er zo vanaf.
Dat is inmiddels al weer een tijdje geleden, en het frame zit weer in de verf.

Momenteel staat het er zo bij, met wat elektra onderdelen er al in, maar ik maak wel meer foto's als ik na het paasweekend weer wat verder heb gebouwd.
Groeten!