lol ja dat is een goed argument tegenover mijn vriendin inderdaad....EdwinD schreef:Schuur heb je opgeruimd dus past er best bij.
hahaNIX schreef:Het zijn pleurisdingen. Ik wou dat ik ze nooit was tegengekomen.
en jij hebt er hoeveel?
lol ja dat is een goed argument tegenover mijn vriendin inderdaad....EdwinD schreef:Schuur heb je opgeruimd dus past er best bij.
hahaNIX schreef:Het zijn pleurisdingen. Ik wou dat ik ze nooit was tegengekomen.
lolNIX schreef:1. En een sasy. Of eigenlijk 2.
Fotos....!!!NIX schreef:Het liefst ram ik ze in elkaar, maar ik heb er net 1 op kenteken en vandaag voor het eerst weer laten lopen met het snelle blokje. Morgen even een zadel monteren.
Waarom schrijft Alfred hetzelfde als NIX???alfred0426 schreef:Het liefst ram ik ze in elkaar, maar ik heb er net 1 op kenteken en vandaag voor het eerst weer laten lopen met het snelle blokje. Morgen even een zadel monteren.
There's a lot to remember, there's a lot to forget.NIX schreef:Wat een flapfloeper.
Een reclamebot, pakt het laatste bericht en plaatst daar reclame onder.xinix schreef:Waarom schrijft Alfred hetzelfde als NIX???alfred0426 schreef:Het liefst ram ik ze in elkaar, maar ik heb er net 1 op kenteken en vandaag voor het eerst weer laten lopen met het snelle blokje. Morgen even een zadel monteren.
There's a lot to remember, there's a lot to forget.NIX schreef:Wat een flapfloeper.