Dank je voor je respect, ik kan dit ten zeerste waarderen. Na de BB rit ben ik in een diep gat gevallen van pijn en niet meer kunnen lopen...ik krabbel op en ga verder.......lupomob schreef:Het grote zoomer verhaal....ik zeg verbannen gewoon van de hdd......maar voor herman moet de uitzondering wel gemaakt worden.
Waarom? Zal ik toelichten.
Herman koos niet voor de zoomer om de zoomer.
Herman koos de zoomer omdat hij koos voor honda.
Tuurlijk had je liever op een schakel gekomen en gereden zoals je altijd reed.
Diep respect dat je uberhaubt nog komt ondanks alle ellende en dan ook nog op een honda.
Het is precies zoals je het zegt....je komt om er bij te zijn.
Het gros wat nog rond tuft na wat jij hebt meegemaakt rijdt in een invalide wagentje en doet eigenlijk niets meer.
Herman je bent van harte welkom op de zoomer van mijn kant.
Ik zie aan mijn vriendin wat het met je leven doet als je ineens niet meer kan doen wat je normaal deed en dat is echt geen pretje.
Respect
Mensen, die zelf van nabij niets verschrikkelijks hebben meegemaakt, oordelen zonder te weten waarover ze het hebben.(sarcasme over leed mag niet worden geuit)
Het merk Honda staat diep in mijn hart gegrift, net als het ontdekken van ons mooie land, het mag mij niet ontnomen worden. Daar heb ik alle pijn en zorgen voor over.....zolang het mij wordt gegeven. Een vriendenschare(6man, 18-74jaar) houdt mij in leven en op de been.
Dagelijks komt er iemand langs om te kijken of ik nog leef.
Dat dwingt respect af.