Volgende week, of de week daarop haal ik de Ce op.

Heel eerlijk gezegd schakelt mijn Super soepeler dan mijn Honda ooit gedaan heeft , hij schakelt zijdezachtIk ben best fan hoor van die imi maar het schakelen lukt me niet zonder geklapper.
Lijkt mij een leuk idee lupomob. Echter ik heb de Ce nog niet. De verkoper moet hem nog rijklaar maken en dan ga ik een proefrit rijden. De Ce is zoiezo aan mij verkocht.lupomob schreef:Hey rein.
Ik had al een sneakprevieuw gezien op de whatsapp.
Als je hem hebt en het is mooi weer moeten we maar eens even afspreken.
Ritje richting halverwege jou en mij hahaja
netjes apperaat iig
Hoi ceedee, ik heb nog niet gereden op de Ce. Ik krijg een belletje als die rijklaar is gemaakt voor een proefrit. Wat het schakelen van mijn Super betreft heb ik daar geen enkel probleem mee. Hij schakeld wel veel fijner nu er bijna 10k op de teller staat.ceedee schreef:Mooi ding zeg!
En nu eerlijk he? Schakelt ie niet vierendertig keer soepeler dan je super chinees?
Ik ben best fan hoor van die imi maar het schakelen lukt me niet zonder geklapper.

Dat rekje is idd appart, moet ik zelf ook wennen. T.z.t zal ik die vervangen voor het orgineel en ook de orginele spiegels wil ik erop. De spiegels zijn gewoon bij Loef te koop zag ik al.dax61 schreef:wat me nu opeens opvalt is het rare bagagerekje