Maar wat jullie zeggen is zeker qua geld voordeliger, maar maakt geld gelukkig?
Pbr Probleem
Re: Pbr Probleem
Moet eerlijk zeggen dat ik niet echt veel zin en tijd heb om het zelf te doen. Bedoel heb hem voor 550 gekocht dus heb er zoiezo al meer uit. Uitlaat ook nog verkocht +70 euro.
-
Saik0
- The 4T-MSB is my life!
- Bezit: Mooi lulverhaal over 50 honda's die ik nooit gehad heb.
Nou als geld jou niet gelukkig maakt PB ik m'n rekeningnummer wel even, mij namelijk wel.
Maar maakt geld gelukkig????? Zoals u ziet is het een vraag. Er staat nergens dat ik van mijn geld af wil...
Ik denk eerder dat het zorgen weg neemt, het ultieme geluk zit hem niet in geld of maatschappelijke spullen is mijn overtuiging.
Maar dat terzijde want het heeft niks te maken met het onderwerp
Ik denk eerder dat het zorgen weg neemt, het ultieme geluk zit hem niet in geld of maatschappelijke spullen is mijn overtuiging.
Maar dat terzijde want het heeft niks te maken met het onderwerp
Ik heb hem terug!! En moest niet zo veel betalen dus houd er nog aan over!
-
mattijsvos
- 4T-MSB regular
- Bezit: ss50
Nou eerst maken.... Hij doet het niet, luchtfilter hing los, andere cdi (had een race), andere cab die ik niet nodig had.... Verkeerde stepjes (2 maal rechts)
moeren zaten los... Prettig is anders...
moeren zaten los... Prettig is anders...
-
mattijsvos
- 4T-MSB regular
hij is toch gerepareerd bij nedstore?
bel ze anders even op waar het fout gegaan is
bel ze anders even op waar het fout gegaan is
Incompetente droeftoeters.
Voor de helft blijkbaar.. Ik heb al gebeld. toerenteller doet het ook niet en speling op de voorvork (zat er ook niet op)
Hij doet het weer helemaal goed! beter nog zelf! Heb een andere kop er opgezet en heeft nu duidelijk meer compressie. Alles wat nedstore niet of half gemaakt heeft ook gemaakt, alleen de voorpoten nog goed uitrichten want dat is niet goed gedaan bij nedstore. Moet ook zeggen dat het de laatste keer was dat ik hem weg breng, doe het voortaan zelf dan weet ik dat het goed gebeurd.
Rijden is echt heerlijk! Hij gaat nu 60 op de gps want de normale teller wijkt behoorlijk wat af... Wil alleen nog een goede monoveer, iemand een suggestie?
Rijden is echt heerlijk! Hij gaat nu 60 op de gps want de normale teller wijkt behoorlijk wat af... Wil alleen nog een goede monoveer, iemand een suggestie?
- nielspbr
- Mr Kockengen
- Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Ik had een gazi achterveer, een wereld van verschil met die standaard fietspomp.
Ja ik denk dat ik die ook maar ga halen of past een Schokbreker 215mm Madass OT rood ook? Hij is wel 10mm langer...
- nielspbr
- Mr Kockengen
- Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
nee. (een oud type madass demper is trouwens nog grotere bagger)
-
mattijsvos
- 4T-MSB regular
heb je nog wel contact gehad met nedstore over hoe je brommert is gemaakt?
Incompetente droeftoeters.
Jazeker heb ik contact gehad, aangezien mijn race cdi unit en cab vervangen waren. Cdi was voor een originele vervangen en de cab helemaal nieuw er op. Oude deed het nog perfect en zat s[roeier 70 in ivm 60 in de originele. Die heb ik laten opsturen en zitten er weer onder. Over de rest zei hij niks... Maar ik heb nog banden bij hem besteld en wil die dan eigenlijk gratis ivm slecht maken.
Bedankt voor de info van die mono veer!
Bedankt voor de info van die mono veer!
Zo vandaag voorpoten en een tank binnen gekregen. Die tank ga ik mat zwart spuiten. Ben nu druk in een verhuizing maar daarna kan ik weer knutselen!