Project Dax
-
Kippenverver
- 4T-MSB heilige
- Bezit: Honda ST50-G
Honda SS50Z K3
Honda CB77 Superhawk - Locatie: Ommen.
Re: Project Dax
Ik hoop dat je die tussenbus voor het achterwiel nog hebt, want die zijn niet meer te krijgen.. Anders zul je er een van een C pas moeten maken.
Ga heen en vereenvoudig u!
-
Joepieg
- Frequent 4T-MSB visitor
- Bezit: Een Honda Cd50 in het zwart/chroom.
Ik ben helemaal nieuw in de wereld van de Honda`s.
Ja gelukkig heb ik achter nog wel! voor moet ik nog even halen.
Nu heb ik bij mijn voorwiel een klein probleem.. ik wilde gisteren lagers gaan halen.. maar aan de ene kant van de velg is het gat dieper dan aan de andere kant. Iemand een idee?
Nu heb ik bij mijn voorwiel een klein probleem.. ik wilde gisteren lagers gaan halen.. maar aan de ene kant van de velg is het gat dieper dan aan de andere kant. Iemand een idee?
- nielspbr
- Mr Kockengen
- Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Oil seal zie nr 19 http://www.cmsnl.com/honda-st50-g-germa ... ml#results
-
Joepieg
Ok super. Dat idee had ik inderdaad al:) Wederom bedankt voor de hulp!
-
Joepieg
Daar bent ik weer! heb het blokje dat onder de dax gaat even uit het spreekwoordelijke vet gehaald:)
Even opgepoetst en is eigenlijk klaar om er in gehangen te worden!
Mis alleen nog een aantal onderdelen om het geheel rollend te maken dus zal toch nog even moeten wachten:(
Na het spekken van leertouwer zn kas de afgelopen week is het geld eventjes op..
Heb nog wat lagers,keerringen en busjes nodig en zelfs dat soort dingen zijn gewoon prijzig haha.
Hoop dit weekend alles rollend te hebben en zal dan weer een update geven van het geheel!
Even opgepoetst en is eigenlijk klaar om er in gehangen te worden!
Mis alleen nog een aantal onderdelen om het geheel rollend te maken dus zal toch nog even moeten wachten:(
Na het spekken van leertouwer zn kas de afgelopen week is het geld eventjes op..
Heb nog wat lagers,keerringen en busjes nodig en zelfs dat soort dingen zijn gewoon prijzig haha.
Hoop dit weekend alles rollend te hebben en zal dan weer een update geven van het geheel!