Zo ging 2 weken geleden het spul naar de RDW. De Baotian mocht in de herkansing.
De imisinga van het stoterblokje met bovenliggende nok voorzien en meteen een profi kroonsteendraadboom gemaakt waarbij het licht zelf kan worden uitgeschakeld en de motor met een knopje kan uit gezet.
Daarna in deze vorm naar de keuring gebracht:
Het varken (de imisinga, dus) is nu op een oor na gevild. Omdat er nu een ander blokje dan op de papieren staat onder hangt, wil de RDW graag weten dat ik het niet gestolen heb, ofwel: Ook voor het blokje moet nu een fucking verkoopverklaring opgestuurd worden voor ik mijn papiertjes eindelijk thuisgestuurd krijg!!!! Hadden ze me de vorige keer ook best even mogen vertellen. Dat gaat dus nog even gebeuren en dan weten we ook weer waar je rekening mee moet houden bij een brommer van na '98.
Thuis de XR van een MT vork voorzien, gewoon met een XR voorwiel en een MT remplaat. Past alsof het er allemaal voor gemaakt is. Alleen de ring die het balhoofd stelt is home made (door Ronald). Het achterwiel heeft meteen ook een uitgebreide beurt gehad.
De imisinga ligt alweer uit elkaar en de paalmonkey wordt nu weer opgebouwd (had zijn onderdeeltjes nodig voor de keuring) en aan zijn 12V draadboom aangepast. Het nieuwgebouwde C blokje startte bij de eerste trap en rookte als een malle, precies zoals ik het graag heb.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.