Kom ik niet bij met de nagel.
Voor de mierenneukers: 0..6 of 0.7mm
Niet meer starten
Re: Niet meer starten
Heeft iemand nog een C4.0SE blok van en Opel liggen? Dus niet de C3.0SE!!!
Vandaag nog eens gekeken (na 2 dagen stil staan). Vonk was mooi blauw. Bougie terug gedraaid en starte meteen 
Stukje gereden en dan even stil gelegd omdat wiel nogal wiebelde. Even bijgesteld en met gevolg -> starte weer niet...
Paar keer proberen starte, bougie er weer uit en was helemaal nat. Teveel benzine dan bij starten ofzo?
Stukje gereden en dan even stil gelegd omdat wiel nogal wiebelde. Even bijgesteld en met gevolg -> starte weer niet...
Paar keer proberen starte, bougie er weer uit en was helemaal nat. Teveel benzine dan bij starten ofzo?
klinkt inderdaad alsof je hem verzopen hebt
RobHonda schreef:er zit best een verschil tussen een ss en een cb blok

Ik heb mijn naald wat lager geplaatst, dit lijkt te helpen. Maakt stationair wel nog veel toeren ookal is mijn schroef helemaal dicht gedraaid.
-
NIX
- chaly addict
- Bezit: Een hamer
Vlak eerst eens alle vlakken van je spruitstuk en carb.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.
- iclaudius
- The 4T-MSB is my life!
- Bezit: Mezelf
Heb je een pc met bovenliggende nok-as?
Die hebben een rubberen aanzuigbuis, en die moet wél goed afsluiten, en niet uitgedroogd zijn of scheurtjes hebben.
Je probleem kwam na je de carb had schoongemaakt.
Heb zelf ook een slechte aanzuigbuis op m'n pc gehad (valse lucht) en wilde niet meer stationair afgesteld worden!!
Die hebben een rubberen aanzuigbuis, en die moet wél goed afsluiten, en niet uitgedroogd zijn of scheurtjes hebben.
Je probleem kwam na je de carb had schoongemaakt.
Heb zelf ook een slechte aanzuigbuis op m'n pc gehad (valse lucht) en wilde niet meer stationair afgesteld worden!!
-
Saik0
- The 4T-MSB is my life!
- Bezit: Mooi lulverhaal over 50 honda's die ik nooit gehad heb.
En de stationairschroef moet je juist uitdraaien wil je hem omlaag hebben, niet indraaien.
Afsluitingen zijn normaal allemaal inorde, zal eens controleren of ik ergens lekkage heb. Het verkeerd draaien van de schroef kan er misschien ook iets mee te maken hebben 
-
Dr.Ed
- Frequent 4T-MSB visitor
- Bezit: Opel Corsa B GSI -> 2.0-16v (ombouwproject)
Bij zo'n klusje trek ik altijd de roze crocks aan met een gat in de sok (vingernagelbijtert)......Eric schreef:En dat de vonk mooi BLAUW en mooi tussen de elektroden en dus niet naar het schroefdraad. Ook misschien de afstand tussen de elektroden meten(nageldikte).
Grote klappen, snel thuis!