Hoe vaak heb de afgelopen jaren dit soort discussies al niet meegemaakt...Mike Mechanic schreef: Idd, 6v is de goedkoopste oplossing, maar alles naar 12v is de beste oplossing.
Toch weer 2 pagina's verder
6v accu 12v blok
-
Henk Veen
- 4T-MSB regular
- Bezit: C50c C50dv Novio
Re: 6v accu 12v blok
- Mike Mechanic
- 4T-MSB addict
- Bezit: 1 (jur) het houden of genieten ve zaak, die iemand in zijn macht heeft, alsof zij aan hem toebehoort 2 al iemands bezittingen.
Kennelijk nog niet vaak genoeg, nog niets van geleerd...Henk Veen schreef:Hoe vaak heb de afgelopen jaren dit soort discussies al niet meegemaakt...Mike Mechanic schreef: Idd, 6v is de goedkoopste oplossing, maar alles naar 12v is de beste oplossing.
Toch weer 2 pagina's verder
ホンダ
- nielspbr
- Mr Kockengen
- Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Totdat je gas geeft.
Zou je ook je phone als accu voor een dynastart kunnen gebruiken?
*Toch mooi als mensen willens en wetens aan gloeiworm verlichting proberen vast te houden terwijl je voor een paar euro over kan stappen op betere electra. Je zou ze bijna een gaslamp aanraden.*
Zou je ook je phone als accu voor een dynastart kunnen gebruiken?
*Toch mooi als mensen willens en wetens aan gloeiworm verlichting proberen vast te houden terwijl je voor een paar euro over kan stappen op betere electra. Je zou ze bijna een gaslamp aanraden.*
Een goede 6v elektra kan ook goed licht geven. Je moet gewoon goede spullen gebruiken en niet spul dat al 40 jaar misbruikt wordt.
Heeft iemand nog een C4.0SE blok van en Opel liggen? Dus niet de C3.0SE!!!
- Mike Mechanic
- 4T-MSB addict
- Bezit: 1 (jur) het houden of genieten ve zaak, die iemand in zijn macht heeft, alsof zij aan hem toebehoort 2 al iemands bezittingen.
Als je daarna niet meer hoeft te telefoneren mischien wel?nielspbr schreef:Zou je ook je phone als accu voor een dynastart kunnen gebruiken?
ホンダ
-
sander_c50
- Frequent 4T-MSB visitor
- Bezit: c50 '70
weet je wat, als ik de boel werkend heb maak ik een filmpje. Kunnen jullie zelf beslissen of het een goed idee was of niet.
-
carel
- 4T-MSB addict
- Bezit: ss50
c320s - Locatie: Utrecht
Eric schreef:Een goede 6v elektra kan ook goed licht geven. Je moet gewoon goede spullen gebruiken en niet spul dat al 40 jaar misbruikt wordt.
h2o op ss50
Met een aanlopende voorrem ga je niet minder hard op de rollerbank.
Met een aanlopende voorrem ga je niet minder hard op de rollerbank.
-
Henk Veen
- 4T-MSB regular
- Bezit: C50c C50dv Novio
Doet me wat denken aan soep eten zonder lepel en dan een foto maken als je bord leeg issander_c50 schreef:weet je wat, als ik de boel werkend heb maak ik een filmpje. Kunnen jullie zelf beslissen of het een goed idee was of niet.
-
NIX
- chaly addict
- Bezit: Een hamer
En bij mij werkt de oude crap ook prima, soms moet je gewoon wat vernieuwen, of even solderen of even schuren. Of een nieuw pinnetje op knijpen. Ik heb eerder ruzie met nieuwe imi.carel schreef:Eric schreef:Een goede 6v elektra kan ook goed licht geven. Je moet gewoon goede spullen gebruiken en niet spul dat al 40 jaar misbruikt wordt.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.
-
sander_c50
- Frequent 4T-MSB visitor
- Bezit: c50 '70
Of je maakt een restauratieproject van je hele brommer en doet er dan zes jaar over om het weer één geheel te maken, zoals ik.NIX schreef:En bij mij werkt de oude crap ook prima, soms moet je gewoon wat vernieuwen, of even solderen of even schuren. Of een nieuw pinnetje op knijpen. Ik heb eerder ruzie met nieuwe imi.carel schreef:Eric schreef:Een goede 6v elektra kan ook goed licht geven. Je moet gewoon goede spullen gebruiken en niet spul dat al 40 jaar misbruikt wordt.