nee dat maakt ook niet uit want ze bellen je op om langs te komen dan noteren ze de gegevens. en blazen ze de koop af.fs1tom schreef:Als je een kenteken gaat klonen, wat maakt het dan uit of het kenteken niet zichtbaar is op marktplaats o.i.d.? Als je een blauwe BMW 5-serie wilt klonen ,maakt het toch geen zak uit of je er eentje pakt waarvan het kenteken op de foto niet zichtbaar is, of eentje waar het wel zo is?butt head schreef:Jurrien schreef:Misschien omdat je de datum tenaamstelling op kunt zoeken.honda sleutelaar schreef:Misschien een domme vraag, maar ik verbaas me altijd over mensen die een brommer/motor/auto, zeg maar een motorvoertuig te koop aanbieden of op internet zetten en hun kenteken plaat afplakken of wat dan ook.
De enigste reden die bij mij naar boven komt is dat de eigenaar of het voertuig iets te verbergen hebben.
Wat is volgens jullie de reden dat mensen dit doen?
Als zo'n voertuig net een weekje op iemands naam staat is het verdacht natuurlijk. Verdacht in de zin van, waarom doet hij hem na een week alweer weg.
wat dachten jullie van voertuig te klonen.
maar dan hebben ze ook een frame nummer nodig. dus ze komen op bezoek noteren het frame nummer tijdens de verkoop zit het plakkertje waarschijnlijk niet op het kenteken. dus dat nummer hebben ze ook. en volgens mij zijn de rest van de data wel via de rdw site te verkrijgen.
ze drukken een plaatje en printen een papiertje kloppen een nummer over en klaar is kees.