Kleine vragen topic

Hier kun je praten over je honda.
butt head
moppersmurf
Bezit: paar brommers

Re: Kleine vragen topic

Bericht door butt head »

fs1tom schreef:
butt head schreef:
Jurrien schreef:
honda sleutelaar schreef:Misschien een domme vraag, maar ik verbaas me altijd over mensen die een brommer/motor/auto, zeg maar een motorvoertuig te koop aanbieden of op internet zetten en hun kenteken plaat afplakken of wat dan ook.
De enigste reden die bij mij naar boven komt is dat de eigenaar of het voertuig iets te verbergen hebben.
Wat is volgens jullie de reden dat mensen dit doen?
Misschien omdat je de datum tenaamstelling op kunt zoeken.
Als zo'n voertuig net een weekje op iemands naam staat is het verdacht natuurlijk. Verdacht in de zin van, waarom doet hij hem na een week alweer weg.

wat dachten jullie van voertuig te klonen.

maar dan hebben ze ook een frame nummer nodig. dus ze komen op bezoek noteren het frame nummer tijdens de verkoop zit het plakkertje waarschijnlijk niet op het kenteken. dus dat nummer hebben ze ook. en volgens mij zijn de rest van de data wel via de rdw site te verkrijgen.
Als je een kenteken gaat klonen, wat maakt het dan uit of het kenteken niet zichtbaar is op marktplaats o.i.d.? Als je een blauwe BMW 5-serie wilt klonen ,maakt het toch geen zak uit of je er eentje pakt waarvan het kenteken op de foto niet zichtbaar is, of eentje waar het wel zo is?
nee dat maakt ook niet uit want ze bellen je op om langs te komen dan noteren ze de gegevens. en blazen ze de koop af.

ze drukken een plaatje en printen een papiertje kloppen een nummer over en klaar is kees.
ik praat niet alleen maar poep

bami = bami. troep = troep.
chaly-dude
chaly's angel
Bezit: halve SS50, XL600V Transalp
Contacteer:

Bericht door chaly-dude »

Erik.. schreef:Nu de chaly weer redelijk boekt ben ik me geestelijk aan het voorbereiden op de volgende stap: vervangen van de slappe standaard vering.
Voor heb ik een superslappe jincheng hydrovork. Dat was al een verbetering t.o.v. mijn vorige std vork, want die was krom. Maar deze is erg slap. Kun je die zelf stugger krijgen?
En achter is het helemaal een drama. Wat zijn goedkope alternatieven? Ik hou niet van blingbling tuning schokbrekers, want de rest van mijn chaly is pauper.
Afbeelding

Ik had hagon vering op mijn chaly. http://link.marktplaats.nl/m780395799 (Lengte die je zoekt is rond 310 voor laag, 330 voor hoog) Was zeer stug en niet al te bling.
hotroddax
4T-MSB addict
Bezit: Skyteam DX
C50
CT90
ST50
CRF50
ATC110
CB77

Bericht door hotroddax »

Erik.. schreef:Nu de chaly weer redelijk boekt ben ik me geestelijk aan het voorbereiden op de volgende stap: vervangen van de slappe standaard vering.
Voor heb ik een superslappe jincheng hydrovork. Dat was al een verbetering t.o.v. mijn vorige std vork, want die was krom. Maar deze is erg slap. Kun je die zelf stugger krijgen?
En achter is het helemaal een drama. Wat zijn goedkope alternatieven? Ik hou niet van blingbling tuning schokbrekers, want de rest van mijn chaly is pauper.
voor de voorvork, meer olie erin?
ja dit is dus het broertje van bart.
NIX
chaly addict
Bezit: Een hamer

Bericht door NIX »

Überhaupt olie erin?
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.
wildebras
Frequent 4T-MSB visitor
Bezit: C50DX
SS50K1
ST50G

Bericht door wildebras »

Zijn het ontstekings- en koppelingsdeksel van een Honda Dax ST50G origineel gespoten of gepolijst?
Jurrien
chaly's angel

Bericht door Jurrien »

butt head schreef:
fs1tom schreef:
butt head schreef:
Jurrien schreef:
honda sleutelaar schreef:Misschien een domme vraag, maar ik verbaas me altijd over mensen die een brommer/motor/auto, zeg maar een motorvoertuig te koop aanbieden of op internet zetten en hun kenteken plaat afplakken of wat dan ook.
De enigste reden die bij mij naar boven komt is dat de eigenaar of het voertuig iets te verbergen hebben.
Wat is volgens jullie de reden dat mensen dit doen?
Als zo'n voertuig net een weekje op iemands naam staat is het verdacht natuurlijk. Verdacht in de zin van, waarom doet hij hem na een week alweer weg.

maar dan hebben ze ook een frame nummer nodig. dus ze komen op bezoek noteren het frame nummer tijdens de verkoop zit het plakkertje waarschijnlijk niet op het kenteken. dus dat nummer hebben ze ook. en volgens mij zijn de rest van de data wel via de rdw site te verkrijgen.
Als je een kenteken gaat klonen, wat maakt het dan uit of het kenteken niet zichtbaar is op marktplaats o.i.d.? Als je een blauwe BMW 5-serie wilt klonen ,maakt het toch geen zak uit of je er eentje pakt waarvan het kenteken op de foto niet zichtbaar is, of eentje waar het wel zo is?
nee dat maakt ook niet uit want ze bellen je op om langs te komen dan noteren ze de gegevens. en blazen ze de koop af.

ze drukken een plaatje en printen een papiertje kloppen een nummer over en klaar is kees.
Heel mooi, maar is dus alsnog geen argument om je kenteken op marktplaats onleesbaar te maken. En daar ging het nou juist over.
NIX schreef: 20 sep 2023 09:46Wat de hippie zegt. Ben het helemaal met hem eens.
Erik..
Official HVN procrastinator

Bericht door Erik.. »

NIX schreef:Überhaupt olie erin?
Afbeelding
Afbeelding
NIX
chaly addict

Bericht door NIX »

Het was ook geen vermoeden, maar 100% zekerheid.
Eric
zoomerlover
Bezit: Een corsa 1.0 12V

Bericht door Eric »

Erik.. schreef:
NIX schreef:Überhaupt olie erin?
Afbeelding

:lol:
Heeft iemand nog een C4.0SE blok van en Opel liggen? Dus niet de C3.0SE!!!
fs1tom
4T-MSB addict
Bezit: Bamimotorgorilla
Contacteer:

Bericht door fs1tom »

Jurrien schreef:
butt head schreef:
fs1tom schreef:
butt head schreef:
Jurrien schreef:

Heel mooi, maar is dus alsnog geen argument om je kenteken op marktplaats onleesbaar te maken. En daar ging het nou juist over.
Precies mijn punt dus.
Waarom mogen er trouwens maar maximaal 5 quotes :evil:
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos
NIX
chaly addict

Bericht door NIX »

Om daarom. Volgende domme vraag!
ml03zl
Moderator
Bezit: .
ZB50 (2x)
Z50A
CD50
Monster S4
Contacteer:

Bericht door ml03zl »

Om het overzichtelijk te houden..
http://www.ktm.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Eric
zoomerlover

Bericht door Eric »

Zodat we geen Energie piramide meer kunnen maken :(

Eric schreef:
Eric schreef:
Eric schreef:
Eric schreef:
Eric schreef:energie
nielspbr
Mr Kockengen
Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.

Bericht door nielspbr »

Je bedoelt een "Ede" pyramide.
Eric
zoomerlover

Bericht door Eric »

Ook goed
Plaats reactie