Zou hij dan toch ook moeten hebben bij de eerste keer.NIX schreef:Dat heet de opwarmperiode.
Dus als ik s'ochtends wegrij?
Zou hij dan toch ook moeten hebben bij de eerste keer.NIX schreef:Dat heet de opwarmperiode.
Andersom past wel ,dus zal zo'n lomp cd rek ook wel op een SS passen.martijnvl schreef:Past een cd50 bagagerek op een ss50? Of kom je dan aan het beunen.

RobHonda schreef:er zit best een verschil tussen een ss en een cb blok

Om hier nog eens op terug te komen:Glenn-N schreef:Misschien dat velgenspray ofzo dichterbij komt?
Zal eens naar Brezan moeten met die NOS plaat om te vergelijken.
Zit origineel dus ook een dun laagje lak op, geeft niet veel glans. Motip clear varnish heb ik even snel gebruikt op die andere stuurplaat en qua glans is het identiek.
2K lak geeft teveel glans heb ik al gemerkt.

Maaruh,, hoeveel zie je er uberhaupt nog van als hij gemonteerd zit,je stuur en de teller er op zitten en er knippers aan hangen?Glenn-N schreef:Om hier nog eens op terug te komen:Glenn-N schreef:Misschien dat velgenspray ofzo dichterbij komt?
Zit origineel dus ook een dun laagje lak op, geeft niet veel glans. Motip clear varnish heb ik even snel gebruikt op die andere stuurplaat en qua glans is het identiek.
NOS (links) vs. Motip Wheelspray zilver + Motip Clear varnish (1 laag)
Qua glans identiek. Kleur komt érg dichtbij, verschil is er nauwelijks en wheelspray is ook goedkoper dan de Autolack Acryl bussen.

Niet veel, maar daar gaat het niet om. Wordt ook gebruikt voor de vorkbenen, ontstekingsdeksel etc.Mano schreef:Maaruh,, hoeveel zie je er uberhaupt nog van als hij gemonteerd zit,je stuur en de teller er op zitten en er knippers aan hangen?Glenn-N schreef:Om hier nog eens op terug te komen:Glenn-N schreef:Misschien dat velgenspray ofzo dichterbij komt?
NOS (links) vs. Motip Wheelspray zilver + Motip Clear varnish (1 laag)
Qua glans identiek. Kleur komt érg dichtbij, verschil is er nauwelijks en wheelspray is ook goedkoper dan de Autolack Acryl bussen.

Ben C50 schreef:Het kan soms wel schelen dat een brommer mooier loopt bij frisse dauwige ochtendlucht. Maar als het echt iedere dag zo'n verschil maakt, dan geef ik het op...