Terugvuur
-
- chaly addict
- Berichten: 18899
- Lid geworden op: 27 jan 2007 21:21
- Bezit: Een hamer
- Locatie: Milsbeek
Re: Terugvuur
Stop er eens een 78 in zoals het boekje zegt.
Of probeer het zo eens met de choke erop of deels erop.
Of probeer het zo eens met de choke erop of deels erop.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.
-
- 4T-MSB regular
- Berichten: 321
- Lid geworden op: 28 jan 2007 01:45
- Bezit: 1972 C50k3
1968 C110 - Locatie: Amsterdam
Re: Terugvuur
Ik heb de PB40A, 68 volgens t boekje en heb 60/64/66/70/75 gehad. Zou hij redelijk moeten lopen op een 70 lijkt me. En al moest er 78 in, dan zou hij nog moeten lopen op een 75. Maar hij doet t gewoon echt niet, kwart gas en dan houdt het helemaal op. Naald ook in alle standen...
Choke bij bijna alle afstellingen geprobeerd, reageert ie niet goed op. Begin wanhopig te worden omdat je nergens aan merkt dat je in de buurt van een goede afstelling komt.
Choke bij bijna alle afstellingen geprobeerd, reageert ie niet goed op. Begin wanhopig te worden omdat je nergens aan merkt dat je in de buurt van een goede afstelling komt.
Hoofdloos schreef:Pak de zAAg!
-
- chaly addict
- Berichten: 18899
- Lid geworden op: 27 jan 2007 21:21
- Bezit: Een hamer
- Locatie: Milsbeek
Re: Terugvuur
Staat de nok niet gewoon een tandje te vroeg? Dan wil ie ook geen toeren maken.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.
-
- 4T-MSB regular
- Berichten: 321
- Lid geworden op: 28 jan 2007 01:45
- Bezit: 1972 C50k3
1968 C110 - Locatie: Amsterdam
Re: Terugvuur
Ik zou mezelf voor mn kop slaan als dat zo is
Toch heel wat jaren geen Honda gehad merk ik, ik heb er nog niet eens naar gekeken! Morgenavond mag ik weer sleutelen, het zal toch niet...
Toch heel wat jaren geen Honda gehad merk ik, ik heb er nog niet eens naar gekeken! Morgenavond mag ik weer sleutelen, het zal toch niet...
Hoofdloos schreef:Pak de zAAg!
-
- 4T-MSB regular
- Berichten: 321
- Lid geworden op: 28 jan 2007 01:45
- Bezit: 1972 C50k3
1968 C110 - Locatie: Amsterdam
Re: Terugvuur
Helaas, is niet nodig. Nok staat netjes bij de inkeping met het vliegwiel op T... Dus weer terug richting de wanhoop: HELLUP!
Hoofdloos schreef:Pak de zAAg!
-
- 4T-MSB regular
- Berichten: 321
- Lid geworden op: 28 jan 2007 01:45
- Bezit: 1972 C50k3
1968 C110 - Locatie: Amsterdam
Re: Terugvuur
Hm, klinkt stom misschien, maar ik heb de peut op reserve staan, zit ook niet veel in. Kan dit het veroorzaken? Ga ik hierna mezelf wel stom vinden?
Hoofdloos schreef:Pak de zAAg!
-
- 4T-MSB addict
- Berichten: 838
- Lid geworden op: 03 apr 2007 22:24
- Bezit: CB50, teveel P50's en auto's
Re: Terugvuur
Voor de zekerheid: je hebt al die sproeiers ook geprobeerd nadat je een origineel clipje hebt geplaatst? Niet alleen met het beun-clipje dat ze scheef drukte?
En iets anders: krijgt hij voldoende lucht? Bij hogere toeren heb je natuurlijk ook exponentieel veel meer lucht nodig...
En iets anders: krijgt hij voldoende lucht? Bij hogere toeren heb je natuurlijk ook exponentieel veel meer lucht nodig...
In the beginning there was nothing, which exploded.
-
- 4T-MSB regular
- Berichten: 321
- Lid geworden op: 28 jan 2007 01:45
- Bezit: 1972 C50k3
1968 C110 - Locatie: Amsterdam
Re: Terugvuur
Ja, met nieuw clipje in elk geval de 60, 66 en 75 gehad. En eigenlijk alle opties ook zonder luchtfilter geprobeerd
Hoofdloos schreef:Pak de zAAg!
-
- 4T-MSB addict
- Berichten: 838
- Lid geworden op: 03 apr 2007 22:24
- Bezit: CB50, teveel P50's en auto's
Re: Terugvuur
Zitten er nog veertjes in het vliegwiel?
In the beginning there was nothing, which exploded.
-
- 4T-MSB regular
- Berichten: 294
- Lid geworden op: 01 jul 2014 12:35
- Bezit: ss50 cafe racer, zelfbouw atc70, xl50 (to be crosser), bakbrommer
- Locatie: het altijd zonnige Bennekom
Re: Terugvuur
Toen de punten op mijn ss verliepen begon hij ook zo nu en dan door de carb te ploffen. Ik zou eens een beetje met de punten gaan klooien als ik jou was.
Vind je het niet mooi, maak het dan mooi.
-
- 4T-MSB regular
- Berichten: 321
- Lid geworden op: 28 jan 2007 01:45
- Bezit: 1972 C50k3
1968 C110 - Locatie: Amsterdam
Re: Terugvuur
Heb m netjes iets voor F staan. Hij loopt goed stationair. Hij wil niet op gang komen, welke indicatie zou dit over de ontsteking/punten geven??
Het vliegwiel staat gewoon vast, en hij komt zelfs niet aan t toerental waarbij de vertrager zou ingrijpen
Het vliegwiel staat gewoon vast, en hij komt zelfs niet aan t toerental waarbij de vertrager zou ingrijpen
Hoofdloos schreef:Pak de zAAg!