Kleine vragen topic
-
NIX
- chaly addict
- Bezit: Een hamer
Re: Kleine vragen topic
De accu wordt geladen via de witgele draad via de verlichtingknop. Bij later OT C's wordt de accu permanent geladen door de witte draad.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.
Het is een TTcee met ori bedrading, zit geen accu in.NIX schreef:De accu wordt geladen via de witgele draad via de verlichtingknop. Bij later OT C's wordt de accu permanent geladen door de witte draad.
-
NIX
- chaly addict
- Bezit: Een hamer
Daar geldt ook het witte draad verhaal. Bij draaiende motor zal alles blijven werken.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.
bedankt!NIX schreef:Daar geldt ook het witte draad verhaal. Bij draaiende motor zal alles blijven werken.
nog maar eens een vraag, ik wil een imi carb op een cee prutsen, maar die carb heeft geen kraantje, bestaat er een kraantje om er tussen te hangen, waarbij ook nog de reservestand van de tank functioneel blijft?
-
ciebie
- 4T-MSB zombie
- Bezit: Honda CB50J, Honda C50 lange termijn project, C70 nog langer termijn project
Er bestaan universele kraantjes die je tussen de benzineleiding kan plaatsen. Of die ook in 3-weg vorm bestaan durf ik niet te zeggen. Zal wel toch?ceedee schreef:nog maar eens een vraag, ik wil een imi carb op een cee prutsen, maar die carb heeft geen kraantje, bestaat er een kraantje om er tussen te hangen, waarbij ook nog de reservestand van de tank functioneel blijft?
- nielspbr
- Mr Kockengen
- Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
of een pbr kraantje. (zou best wel eeens hetzelfde kunnen zijn)
Is de K3 altijd origineel geleverd met dezelfde (zwart-gele) framesticker,of kan het ook zijn dat je de 'k1' sticker origineel op je K3 frame hebt zitten?
-
wildebras
- Frequent 4T-MSB visitor
- Bezit: C50DX
SS50K1
ST50G - Locatie: Arnhem
Ik heb een aantal krukassen liggen waar op elke drijfstang een andere combinatie van letters en cijfers staat. Kun je hier iets uit afleiden? Welke type brommer? Lengte van slag?
-
ildert
- The 4T-MSB is my life!
- Bezit: ss50,cd50,cb50,cb50,cb50,cy50,xl50,ss50
en waarom denk je dat het een k3 frame is? omdat ie zwart is, of omdat het framenummer met 110xxxx begint?
er zijn vroeger veel k1's omgedoopt tot k3 om hem nieuwer te laten lijken, maar toen deed men ook wel vaak de stickers wisselen.
er zijn tegenwoordig mensen, ik noem geen namen [kuch...eric] die een zwarte k1 mooier vinden dan een grijze...die plakken dus of k1 stickers op een k3 frame of op een zwart gespoten k1
ik kan me niet voorstellen dat honda om een paar stickers te besparen k1 stickers op zwarte k3's heeft geplakt maar je weet nooit.
er zijn vroeger veel k1's omgedoopt tot k3 om hem nieuwer te laten lijken, maar toen deed men ook wel vaak de stickers wisselen.
er zijn tegenwoordig mensen, ik noem geen namen [kuch...eric] die een zwarte k1 mooier vinden dan een grijze...die plakken dus of k1 stickers op een k3 frame of op een zwart gespoten k1
ik kan me niet voorstellen dat honda om een paar stickers te besparen k1 stickers op zwarte k3's heeft geplakt maar je weet nooit.
bartc50 schreef:Is de K3 altijd origineel geleverd met dezelfde (zwart-gele) framesticker,of kan het ook zijn dat je de 'k1' sticker origineel op je K3 frame hebt zitten?
grote klappen, snel thuis
-
samcro
- 4T-MSB beginner
- Bezit: Honda SS50
Hallo allen,
Ik heb momenteel m'n uitlaat uit elkaar liggen om het dempingswol te vervangen, en ben ik dus op zoek naar wol, er is alleen nogal wat keus. En de antwoorden op vragen van anderen lopen nogal uiteen. Dus bij deze heb ik 1 klein vraagje. Wat voor dempingswol raden jullie aan?(glas, staal, rvs, keramisch, matjes??) Zolang het goed klinkt en het er een tijdje in blijft zitten is het prima :)
bvd
Ik heb momenteel m'n uitlaat uit elkaar liggen om het dempingswol te vervangen, en ben ik dus op zoek naar wol, er is alleen nogal wat keus. En de antwoorden op vragen van anderen lopen nogal uiteen. Dus bij deze heb ik 1 klein vraagje. Wat voor dempingswol raden jullie aan?(glas, staal, rvs, keramisch, matjes??) Zolang het goed klinkt en het er een tijdje in blijft zitten is het prima :)
bvd
Frame is zwart,framenr is van k3 incl nl keur,lak oogt origineel,stickers ook,maar zijn dat dus misschien niet?ildert schreef:en waarom denk je dat het een k3 frame is? omdat ie zwart is, of omdat het framenummer met 110xxxx begint?
-
dennisl9
- Frequent 4T-MSB visitor
- Bezit: ST50J -88 (nu met pav41 aanhangert)
ST50E -70
ST50E -70
ST50G - 71
CT70 -trail 77
Chaly - 74
Novio 73 - Locatie: wijk bij duurstede
iemand die LXCGC 1349 Candy Gold Custom LX
kan omzetten naar ral kleur voor het poedercoaten? anders moet ik ergens een adresje hebben om de busjes verf te bestellen en moe tik het zelf gaan spuiten
KEIlang gezocht, maar voor 300ml 130 euro betalen, mhm dan hoop ik dat iemand mij zou willen helpen.
bij voorbaad dank!!!
kan omzetten naar ral kleur voor het poedercoaten? anders moet ik ergens een adresje hebben om de busjes verf te bestellen en moe tik het zelf gaan spuiten
KEIlang gezocht, maar voor 300ml 130 euro betalen, mhm dan hoop ik dat iemand mij zou willen helpen.
bij voorbaad dank!!!
Candy heeft geen ral en lees jezelf even in voordat je veel geld uitgeeft en alles verprutst. Bij mpa in Alphen wordt je tank in candy gespoten voor 250 en dan is het professioneel gedaan.
Heeft iemand nog een C4.0SE blok van en Opel liggen? Dus niet de C3.0SE!!!