fijn, alle informatie is welkom, mag je zeker doorsturen als je het tegenkomt, bedankt
ja zo'n kapje mis ik inderdaad, ik merk op veel fotos dat dat vaak ontbreekt, zo zijn er vast veel verloren gegaan op de weg
heb ook niet de moeite gedaan om een zoekertje te plaatsen daarvoor omdat ik vermoed dat toch niemand er zo één te veel heeft, maar indien wel dan ben ik zeker geinteresseerd, ik kan er zelfs twee gebruiken (heb nog een tweede ps waar ik nog aan moet beginnen)
over zoekertjes gesproken: ik vroeg me af waarom mijn bericht over het japans model gesloten kettingkast reeds verdwenen is
is dat omdat dat model toch niet te vinden is in europa? of worden zoekertjes zowiezo verwijderd na een bepaalde tijd?
pc blok op een ps
-
- 4T-MSB beginner
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 25 aug 2016 16:08
- Bezit: honda ps50
- olivier ps50
- Frequent 4T-MSB visitor
- Berichten: 38
- Lid geworden op: 18 aug 2017 18:16
- Bezit: honda ps50
- olivier ps50
- Frequent 4T-MSB visitor
- Berichten: 38
- Lid geworden op: 18 aug 2017 18:16
- Bezit: honda ps50
Re: pc blok op een ps
hoe maak je daar zomaar even een 60cc van?
gewoon een andere kop op schroeven?
gewoon een andere kop op schroeven?
- wim V8
- 4T-MSB heilige
- Berichten: 4091
- Lid geworden op: 30 aug 2013 17:43
- Bezit: Honda CD 50 project(in parts)
Honda GiorCub '99 4bak c50 scooter :-)
NSU Prima D '57 2T scooter.
Piaggio Ciao '70 (under restoration)
Piaggio Boxer1.'72(as found)
VeloFrejus '50 Jolly motore a rullo.
Demm Turismo quatro tempi '59
Fiat 1100R '68 (summer daily) - Locatie: Castricum
Re: pc blok op een ps
http://www.4taktwinkel.nl/Cilinderset-m ... met-inruil
Alleen kop geeft geen inhoud, nul,nul, moet toch echt de cilinder vervangen.
Maar dan nog geeft het weinig, het tunen begint toch echt met de in en uitlaat trajecten.
Of beiden tegelijk, dat is beter.
Maar deze motortjes zijn daar niet echt op gebouwd.
De begrenzer vastzetten is al voldoende meestal.
Gr. Wim.
Alleen kop geeft geen inhoud, nul,nul, moet toch echt de cilinder vervangen.
Maar dan nog geeft het weinig, het tunen begint toch echt met de in en uitlaat trajecten.
Of beiden tegelijk, dat is beter.
Maar deze motortjes zijn daar niet echt op gebouwd.
De begrenzer vastzetten is al voldoende meestal.
Gr. Wim.
Een oude brommer is alleen leuk als sleutelen uw hobby is.
Link naar mijn Honda's:
viewtopic.php?f=15&t=26869
Link naar mijn Honda's:
viewtopic.php?f=15&t=26869