Dag 1. Deventer - Medendorf, België - 270km. Een mooi piepklein plaatsje met 1 minicamping in de heuvels waar ik al eerder met de brommer was. Mooie eerste tussenstop.
Dag 2. Medendorf - Talma, Frankrijk - 200km. Tijdens mijn reis zitten daar toevallig enkele vrienden van mij in een vakantieverblijf (met echte bedden). Ideale tussenstop voor de tweede overnachting. Wel een stuk om, maar gezelligheid kent geen tijd.
Dag 3. Talma - Offenburg, Duitsland - 300km. Met een klein stukje Vogezen op het eind.
Dag 4. Offenburg - Hemberg, Zwitserland - 225km. Door het Schwarzwald, daarna een stukje Zwitserland. Pittige rit denk ik, maar we zien wel hoe ver ik kom. Waar ik ben aan het einde van die dag zal mijn verste punt van de rit zijn. Hemberg ligt aan de voet van de Alpen en de dichtsbijzijnde echte bergen zijn te zien.
Dag 5. Hemberg - Stuttgart, Duitsland - 250km. Áls ik de vorige dag Hemberg heb gehaald, rij ik via Liechtenstein weer richting het noorden (= 2 exta landen, want via Oostenrijk) naar Stuttgart. Had ik al gezegd dat ik een nerd ben? In Stuttgart is een mooi natuurhistorisch museum welke ik dan de volgende ochtend ga bezoeken.
Dag 6. Stuttgart - Frankfurt, Duitsland - 200km. 's Ochtends dus naar dat museum in Stuttgart, 's middags naar een nog mooier natuurhistorisch museum in Frankfurt.
Dag 7. Frankfurt - Deventer, 400km. Gewoon recht naar huis. Vroeg op, Duits onbijt, lang rijden.
Totaal kom ik dan uit op 1840km, maar dat zal in de praktijk wel zeker 2000 worden. Thuis verklaren ze me voor gek, maar zolang de brommer geen kuren gaat vertonen denk ik dat het best wel te doen is. Zeven landen in zeven dagen (als het allemaal een beetje mee zit).