Helaas al lelijk aan gelast, ducktail zoals de kenners dat geloof ik noemen. Beenkap gescheurd (zie foto) en nog wat details die 'minder' zijn. Al met al een behoorlijk net C50-je op het laswerk na mijn inziens. De vraagjes aan de kenners die hier ongetwijfeld zitten, met de helaas beperkte foto's en info m.b.t. bouwjaar (Geen VIN-/motornummer opgenomen dom-dom-dom
![Idea :idea:](./images/smilies/apple_icon_idea.png)
Ik hou er bepaald niet van om gelijk met de deur in huis te vallen met de vraag 'wat is dit waard', dat is hierbij ook niet mijn intentie voordat er een storm kan losbarsten. Maar gezien de fluctuerende prijzen i.c.m. de aangeboden kwaliteit weet ik niet bepaald een richting waarin ik moet denken... Hobby mag geld kosten en goed werk kost ook goed geld een beetje richtlijn zou prettig zijn.
De vragen;
- Als de achterkant beroerd is gelast, stelt het rdw hiervoor eisen op? en is er mogelijkheid op 'afkeur' en een terugkomactie nadat het deugdelijk is hersteld?
- Na wat kort gezoek op het www zie ik dat er div. aanbieders bestaan met, niet origineel reparatie plaatwerk van de ducktail en het stuk wat daarna komt. Zijn er mensen op dit forum die ervaring hebben met een specifieke fabrikant?
- Stel dat de koop doorgaat, voor een in mijn ogen reële prijs, dan schaf ik een C50 aan zonder papieren. Hoe kan ik aantonen dat dit exemplaar keurig is (lees niet gestolen). De verkopende partij is in mijn ogen eerlijk maar als ook hij onwetend is... Moet ik een verkoopdocument maken en in laten zien?
- Bij de koop zit ook een Honda C70 blok (staat op het carter C70E- en achter de streep een 7 cijferige code). De cilinder is een 49 cc maar de cilinderkop zegt mij geen info (zie foto) er staat op L Hm-D6 en op de andere kant 9 23. Kan iemand mij vertellen wat voor kopje dit is? 70 cc of 49 cc?
Waar het mij vooral om gaat is niet dat het een 100% strak en origineel exemplaar moet gaan, ik wil een leuke C50 (met 70 CC
![Cool 8-)](./images/smilies/apple_icon_cool.png)
Dit exemplaar is jaren geleden rijdend weggezet in een stelling en vergeten. Staat rondom in de tectyl/vaseline spray en het daarop vormende stoflaagje lijkt het net een smoezelig geheel. Peut en een doekje doet wonderen maar kan helaas niet de oxidatie oplossen van het achterspatbord.
Hoor graag jullie reactie/tips, alvast bedankt voor het meedenken hierin.
![Afbeelding](https://img.hondavereniging.nl/fotos/msb/2019_12/0915236977.jpg)
![Afbeelding](https://img.hondavereniging.nl/fotos/msb/2019_12/6309631916.jpg)
![Afbeelding](https://img.hondavereniging.nl/fotos/msb/2019_12/0737813441.jpg)