Als ik lees wil hij zo’n manuele maar met 3 plaats van Takegawa... maarnielspbr schreef: ↑05 apr 2020 18:22 56x56 met een 180% oliepomp gaat hem niet worden. Oliepomp naar 270-300% en een oliekoeler.
Gewoon een 4-bak eventueel met korte 4.
Wat is de bedoeling met de koppeling?
Gezien de wensen van de topicstarter zou ik eerder voor een zn110 blok gaan, maar dat ziet er weer niet des ss achtig uit.
Hier blijft ook de 12-13k rpm de limiet. Of je moet mss die tb cnc gefreesde kopen. Maar of die meer aan kan?
En dan zit je ook met de factor van 56*56 waar die koppeling ook niet aan voldoet
En de grap is... een 52 slag en 54 boring met een goeie kop a la daytona hyperhead/kitaco ultra of ultra se, geeft u ne snellere 119cc volgens mij waar die koppeling dan wel terug bij zal werken naar behoren. En zal een snelle ori look bike zijn. Met bv een 24mm carbu erop