Toch maar Euro 98 erin kieperen dan
![Wink ;-)](./images/smilies/apple_icon_e_wink.png)
Inderdaad, Aspen 4 hoor ik uit meerdere hoeken. Zeker als je heel weinig rijdt, je kant dat jaaaaren lang wegzetten en dan vergomd het nog niet. Bovendien start je klep ook veel gemakkelijker omdat het veel zuiverder benzine met heel weinig rommel toegevoegd. Ook maar eens een jerrycannetje bestellenMrSinga schreef: ↑28 mei 2020 19:48Gewoon Aspen 4 erin gieten. Lost het bederven op en maakt ook dat alles ‘properder’ blijftLucrafc schreef: ↑28 mei 2020 19:39 Ik heb er zelf al problemen met gehad! Een runner 125cc die goedrijdent was weggezet na twee jaar terug in gebruik genomen en ultrasoon nog staaldraad of hoge druk wou niet helpen.
Nieuwe carburator en het was opgelost.
Voor het opstarten hadden we preventief eerst tank leidingen en pomp uitgekuist. ( geen roest want kunststof tank)
Nu laat ik altijd de carburator leeglopen.
Ge doet dat er gewoon in bij stallen. En moet zelfs niet compleet leeg. Bij m’n laatste werk als technieker van allerhande tuinbouwmachines werd er voor de winter altijd aspen 2 of 4 (naar gelang) in/bij gedaan. Perfect na de winter te starten
Kijk, dat zijn de betere tips! Prima te gebruiken als additief als je geen dagelijks verkeer rijdt met je klep?!
We hadden alvast geen probleem met heropstarten en aanslag in de carbu. Ik spreek me niet uit over wat er gebeurt als je op 100% Aspen gaat rijden. Ik heb idd nog gelezen dat er dan dichtingen kunnen sneuvelen.jnijkamp schreef: ↑29 dec 2020 09:30Kijk, dat zijn de betere tips! Prima te gebruiken als additief als je geen dagelijks verkeer rijdt met je klep?!