![Afbeelding](http://uploads.tapatalk-cdn.com/20210213/cfa942a56838b3b3df1f923b24f4681e.jpg)
![Afbeelding](http://uploads.tapatalk-cdn.com/20210213/35c55259536225de65279e37d030483a.jpg)
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Zoals ik al eerder heb aangegeven, de andere 2 threads waren niet de bedoeling.. ik kreeg steeds foutmeldingen en opeens poste hij alle 3 the threads tegelijkertijd. Mijn excuses hiervoor.lil schreef:ik ga niet meer antwoorden op de twee andere threads die hier ook over gaan, maar alleen nog maar hier, want dit lijkt me de meest juiste thread voor dit.
goed, een kapot carterdeksel is vrij eenvoudig te vervangen, die zijn nog wel te vinden, iig makkelijker te vinden dan een compleet motorblok.
dan die schroefjes, hoe die zijn afgebroken weet ik niet, misschien zaten ze niet goed vast en zijn ze losgetrilt en tegen het carter geslagen. of ze waren van slechte kwaliteit en gewoon spontaan afgebroken, weet ik veel. het belangerijkste is dat je alle losse afgebroken stukjes uit het carter haalt voordat je er weer mee gaat rijden.
geef de moed niet op, het is niet eens echt ernstig, je krijgt er vanzelf meer verstand van en je hebt de hulp van dit forum.
gaf die honda monteur nog garantie of wat?
trouwens, horen die schroefjes niet verzonken te zitten?... de schroefjes die er nog wel zitten hebben volgens mij een ring eronder zitten die er niet hoort. wist die honda monteur wel wat ie deed?
Ik woon in Obdam dat is een klein dorpje tussen Alkmaar en hoornLacsap schreef:Dag Siemen.
Op www.lijklema.nl kun je handleidingen en werkplaats handboek downloaden, mocht je die nog niet hebben.
Zoals al aangegeven door anderen is dit een C320S/ TS50, de feitelijke voorvader van SS/CD..
Waar woon je? Misschien is het prettig dat er iemand uit de buurt kan helpen?
De blokken zijn behoorlijk sterk, maar volledig afhankelijk van spatsmering en dus minder goed bestand tegen langdurig volgas dan een latere bovennokker die wèl een oliepomp heeft.