Hier nog een foto van welke ik heb

Dat filter van motokit is geen k&n
Mee eens! Zo lang mogelijk proberen de originele filterbak te gebruiken, bij zowat elke brommer, 2 takt of 4 takt. Open filter is altijd maar teleurstelling vind ik. Herrie, stotteren met regenachtig weer, en het filter zelf wordt heel snel vies.wim V8 schreef: ↑24 aug 2021 09:41 Wat moet men toch met die waardeloze open filters??
Een Dax heeft toch al een prachtig filter(huis)??
Technische mensen van de ontwikkelingsafdeling van Honda braken hun nek om het meest perfecte filter en huis te ontwikkelen,
voor de meest efficiëntste luchtstroom.
Nu wordt dat alles teniet gedaan door een stom filtertje van een 2 gulden.
Weggooien die bende!
Gr. Wim.
eenmaal je grotere carbu monteert gaat dit gewoon niet meer. Dat is toch niet zo moeilijk te begrijpen. Die dingen passen zelden nog centraal onder het frame. Bij Dax nog ietwat, bij monkey is het direct ver links of ver rechts door het kader.MichelVH schreef: ↑30 aug 2021 01:40Mee eens! Zo lang mogelijk proberen de originele filterbak te gebruiken, bij zowat elke brommer, 2 takt of 4 takt. Open filter is altijd maar teleurstelling vind ik. Herrie, stotteren met regenachtig weer, en het filter zelf wordt heel snel vies.wim V8 schreef: ↑24 aug 2021 09:41 Wat moet men toch met die waardeloze open filters??
Een Dax heeft toch al een prachtig filter(huis)??
Technische mensen van de ontwikkelingsafdeling van Honda braken hun nek om het meest perfecte filter en huis te ontwikkelen,
voor de meest efficiëntste luchtstroom.
Nu wordt dat alles teniet gedaan door een stom filtertje van een 2 gulden.
Weggooien die bende!
Gr. Wim.