Mijn zwolse Dax pony
Ik gebruik m'n hadvat onder het zadel bijna dagelijks. Ik moet de brommer door het huis naar m'n tuintje rijden en moet daar een moeilijke bocht voor maken. Ik zou hem dus zeker wel missen. En het staat natuurlijk gewoon mooi.bob schreef:Ik snap je, maar imi kaders hebben volgens mij geen gaten voor het handvat, (niet dat dat een probleem is.)B&DHC schreef:is het soms een replica kader?
dont shoot me if im wrong
Mopetting is a crime
Da's gek, ik kan me niet herinneren ooit bij het winkelcentrum holtebroek geparkeerd te hebben. Zou me er ook niet gerust op voelen.(Holtebronkx...)
Misschien is het m'n vriendinnetje geweest, die rijdt er meer op dan ikzelf.
De zijschildjes zijn misschien niet orgineel voor het OT type maar wel orgineel Honda en voor een ST50. Ik vind ze wel o.k. omdat ze relief hebben, echte schildjes zijn en oranje letters hebben. Beter dan die neppe plakkers met omkrullende 'oren' die ik ook vaak zie.
Inmiddels is de 72cc een feit, zit er een gloedjenieuwe ori uitlaat op en heb ik weer veel kleine details angepast. Zoals de orginele toeter in ere hersteld.
Beter..
De zijschildjes zijn misschien niet orgineel voor het OT type maar wel orgineel Honda en voor een ST50. Ik vind ze wel o.k. omdat ze relief hebben, echte schildjes zijn en oranje letters hebben. Beter dan die neppe plakkers met omkrullende 'oren' die ik ook vaak zie.
Inmiddels is de 72cc een feit, zit er een gloedjenieuwe ori uitlaat op en heb ik weer veel kleine details angepast. Zoals de orginele toeter in ere hersteld.
Beter..
Mopetting is a crime
-
wipneus
- Frequent 4T-MSB visitor
DJ Pierre schreef:Da's gek, ik kan me niet herinneren ooit bij het winkelcentrum holtebroek geparkeerd te hebben. Zou me er ook niet gerust op voelen.(Holtebronkx...)
ik rijd er al een jaar langs, elke dag en ik heb hem ook nog maar 1 keer zien staan

-
Skypager
- Frequent 4T-MSB visitor
Mooie emblemen zijn dat ja. Ik heb ze zelf ook.DJ Pierre schreef:De zijschildjes zijn misschien niet orgineel voor het OT type maar wel orgineel Honda en voor een ST50. Ik vind ze wel o.k. omdat ze relief hebben, echte schildjes zijn en oranje letters hebben. Beter dan die neppe plakkers met omkrullende 'oren' die ik ook vaak zie.