Mijn zwolse Dax pony

Zet hier je foto('s) van je brommer(s) neer
DJ Pierre
Frequent 4T-MSB visitor

Bericht door DJ Pierre »

Het is een orgineel frame van toen hoor. Ik heb de betriebserlaubnis er nog bij.
Mopetting is a crime
snelwyn
4T-MSB regular
Bezit: Honda TT c50

Bericht door snelwyn »

mooie Dax! Lekker orgineel! Alleen je kenteken plaat houder vind ik minder.. Ik zou kijken of je heb op de orginele houder kan schroeven zonder dat plastic ding :) Maar voor de rest mooi dingetje! houdenzo!
Berry schreef:Selwyns D-O-H to the C (50)... :twisted:
bob
4T-MSB regular

Bericht door bob »

B&DHC schreef:is het soms een replica kader?
dont shoot me if im wrong :wink:
Ik snap je, maar imi kaders hebben volgens mij geen gaten voor het handvat, (niet dat dat een probleem is.)
DJ Pierre
Frequent 4T-MSB visitor

Bericht door DJ Pierre »

bob schreef:
B&DHC schreef:is het soms een replica kader?
dont shoot me if im wrong :wink:
Ik snap je, maar imi kaders hebben volgens mij geen gaten voor het handvat, (niet dat dat een probleem is.)
Ik gebruik m'n hadvat onder het zadel bijna dagelijks. Ik moet de brommer door het huis naar m'n tuintje rijden en moet daar een moeilijke bocht voor maken. Ik zou hem dus zeker wel missen. En het staat natuurlijk gewoon mooi.
Mopetting is a crime
wipneus
Frequent 4T-MSB visitor

Bericht door wipneus »

ik heb hem wel is zien staan in het winkelcentrum van holtebroek, ergens aan een zijkant vlak bij een snackbar... had ik toen ook gepost bij plofponyhunters maar in ieder geval.. mooi dingetje ;)

en van de schildjes is waar.
Afbeelding
DJ Pierre
Frequent 4T-MSB visitor

Bericht door DJ Pierre »

Da's gek, ik kan me niet herinneren ooit bij het winkelcentrum holtebroek geparkeerd te hebben. Zou me er ook niet gerust op voelen.(Holtebronkx...)
Misschien is het m'n vriendinnetje geweest, die rijdt er meer op dan ikzelf.

De zijschildjes zijn misschien niet orgineel voor het OT type maar wel orgineel Honda en voor een ST50. Ik vind ze wel o.k. omdat ze relief hebben, echte schildjes zijn en oranje letters hebben. Beter dan die neppe plakkers met omkrullende 'oren' die ik ook vaak zie.

Inmiddels is de 72cc een feit, zit er een gloedjenieuwe ori uitlaat op en heb ik weer veel kleine details angepast. Zoals de orginele toeter in ere hersteld.

Beter..
Mopetting is a crime
wipneus
Frequent 4T-MSB visitor

Bericht door wipneus »

DJ Pierre schreef:Da's gek, ik kan me niet herinneren ooit bij het winkelcentrum holtebroek geparkeerd te hebben. Zou me er ook niet gerust op voelen.(Holtebronkx...)
Misschien is het m'n vriendinnetje geweest, die rijdt er meer op dan ikzelf.

ik rijd er al een jaar langs, elke dag en ik heb hem ook nog maar 1 keer zien staan ;) en hij lijkt er heel erg op en ik heb nog nooit eerder een dax in die kleur in zwolle zien rond rijden dus waarscheinlijk is het hem geweest.
Afbeelding
Skypager
Frequent 4T-MSB visitor

Bericht door Skypager »

DJ Pierre schreef:De zijschildjes zijn misschien niet orgineel voor het OT type maar wel orgineel Honda en voor een ST50. Ik vind ze wel o.k. omdat ze relief hebben, echte schildjes zijn en oranje letters hebben. Beter dan die neppe plakkers met omkrullende 'oren' die ik ook vaak zie.
Mooie emblemen zijn dat ja. Ik heb ze zelf ook.
Plaats reactie