Marktplaats adv

Hier kun je praten over je honda.
lil
4T-MSB zombie
Bezit: teveel

Re: Marktplaats adv

Bericht door lil »

ik heb meer zin om die loes effe te berichten dat als ze dat ding een beetje opknapt dat ze rustig 4000 kan vragen. ik haat die typische cheape bieders die het daarna voor de hoofdprijs willen neerzetten. dat zijn geen echte liefhebbers, die willen er alleen maar tussen zitten voor het geld. die hadden gewoon aardappelenboer moeten blijven en niet in andermans vaarwater gaan zitten

ik vraag me eigenlijk af... zijn er mensen die continu marktplaats lopen te checken? gewoon echt de hele dag, iedere dag 24/7, en echt niks anders doen dan dat?... en dat het er misschien wel een hele hoop zijn, die alleen maar hopen de anderen de loef af te kunnen steken?
het zal best, maar daar zakt mn broek wel van af hoor. of ben ik nou zo naief?... maar dat ervaar ik wel als een jammer aspect van mn liefhebberij, en dat is... ja, jammer
Laatst gewijzigd door lil op 19 mei 2022 21:32, 2 keer totaal gewijzigd.
wim V8
4T-MSB heilige
Bezit: . .
Honda S90 1966
NSU Prima D 1957
Piaggio Boxer 1 1972
Demm Turismo 4 tempi 1959
Solex 6000 '72
Fiat 1100R 1968

Bericht door wim V8 »

Ik heb idd wel een aantal keer adverteerders in die vorm bericht gestuurd over hun advertentie,
1x bijv: Te koop, Div. brommeronderdelen. Dan zag je alleen wat foto's van twee kreidler blokken,
twee cockpits, 2 bing carburateurs en een cilinder met kop. Afhalen voor 100,- :o
Ik heb toen gemaild of ze een nul vergeten was,
ik kreeg antwoord of het een geintje was.
Ik zei, nee zoek maar eens op kreidler onderdelen,
dat is namelijk het merk maar dat staat nergens behalve steeds het embleem.
Wist zij veel. "Ik heb t opgezocht Wim, heel erg bedankt", kreeg ik als antwoord. 8-)

Gr. Wim.
Een oude brommer is alleen leuk als sleutelen uw hobby is.

Link naar mijn Honda's:
viewtopic.php?f=15&t=26869
wim V8
4T-MSB heilige
Honda S90 1966
NSU Prima D 1957
Piaggio Boxer 1 1972
Solex 6000 '72
Fiat 1100R 1968

Bericht door wim V8 »

lil schreef: 19 mei 2022 20:44

ik vraag me eigenlijk af... zijn er mensen die continu marktplaats lopen te checken? gewoon echt de hele dag, iedere dag 24/7, en echt niks anders doen dan dat?... en dat het er misschien wel een hele hoop zijn, die alleen maar hopen de anderen de loef af te kunnen steken?
het zal best, maar daar zakt mn broek wel van af hoor. of ben ik nou zo naief?... maar dat ervaar ik wel als een jammer aspect van mn liefhebberij, en dat is... ja, jammer
Hij is al gereserveerd trouwens!

Dat doen mensen zeker wel, maar je kan een zoekopdracht plaatsen, van bijv. Honda SS50.
Komt er dan zo'n adv bij, dan krijg je direct een melding op je tel app.

Gr. Wim.

Link naar mijn Honda's:
lil
4T-MSB zombie

Bericht door lil »

ik heb hetzelfde met aambeelden. ik zoek een goed groot aambeeld voor weinig. ik bedoel, aambeelden worden niet veel meer gebruikt, dus ze zullen wel niet veel kosten. beetje oudijzer prijs. nou vergeet het maar, wtf is het met al die fokking aambeeldenhandelaren op marktplaats? de meesten hebben gewoon geeneens verstand van wat een goed aambeeld is, zitten dr gewoon tussen voor het geld. wtf, aambeelden?... moet je die prijzen zien. belachelijk
lil
4T-MSB zombie

Bericht door lil »

wim V8 schreef: 19 mei 2022 21:29
lil schreef: 19 mei 2022 20:44

Hij is al gereserveerd trouwens!

Dat doen mensen zeker wel, maar je kan een zoekopdracht plaatsen, van bijv. Honda SS50.
Komt er dan zo'n adv bij, dan krijg je direct een melding op je tel app.

Gr. Wim.
aha... ja dat verklaart misschien dat die C200 over het hoofd gezien was omdat niemand daar specifiek op zocht, en daarom al een week onopgemerkt op marktplaats stond.
maar hij was wel gelijk weg toen die hier stond, dus hier word ook wel degelijk gekeken, al zitten hier gelukkig meer liefhebbers verhoudingsgewijs.
is het een idee om een marktplaats tips topic alleen toegankelijk te maken voor geregistreerde forumleden? een beetje zoals het topic over framenummers en bouwjaren registers, om het aantal meelezende handelaren een beetje uit te dunnen zegmaar
wim V8
4T-MSB heilige
Honda S90 1966
NSU Prima D 1957
Piaggio Boxer 1 1972
Solex 6000 '72
Fiat 1100R 1968

Bericht door wim V8 »

Dat heeft toch geen zin.
Handelaren zijn er al volop geregistreerd.
En anders doen ze dat toch alsnog.

Gr. Wim.

Link naar mijn Honda's:
Dennoz
The 4T-MSB is my life!
Bezit: Cd50
Harley 1977 fxe Super Glide
Jazz 1.4 v-tec

Bericht door Dennoz »

is gewoon zonde allemaal , iedereen heeft het recht om wat centen te verdienen natuurlijk maar niet op de Siewert van Lienden manier.
die k1 met groene tank die nu ergens in een verzamel schuur in Maarssen staat...word te koop gezet alszijnde een leuke basis om op te knappen...nou niet voor 2950 euro...was wel een leuke basis voor een hobbyist toen hij 1600eu was, ook dan loop je nog leeg op de prijzen van onderdelen van vandaag de dag.
Hop hop gas dr op
fs1tom
4T-MSB addict
Bezit: Bamimotorgorilla
Contacteer:

Bericht door fs1tom »

Je zou zeggen dat 'ie met die containers vol opknappers al genoeg geld verdient
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos
lil
4T-MSB zombie

Bericht door lil »

tja dat is dan zo, maar het blijft een kleine niche markt van voornamelijk oud publiek. en de jeugd gaat voor china-namaak, je kan wachten tot echte hondas gewoon niet meer populair zijn, he want dit brengt ook de liefhebberij om zeep, en dan koop je ze voor een paar honderd, wat ze in weze waard zijn, als ze het nog doen

maarja, kijk op marktplaats, iedereen vraagt gekke prijzen. het loont nog steeds de moeite om containersvol uit japan te laten komen
lil
4T-MSB zombie

Bericht door lil »

en nog een aardig zeldzame honda uit dezelfde verzameling als die rooie c200, een c110 voor 3,5 duizend https://www.marktplaats.nl/v/motoren/mo ... e-eigenaar

en wederom, je kan voor die prijs beter dit kopen dan een ss
wim V8
4T-MSB heilige
Honda S90 1966
NSU Prima D 1957
Piaggio Boxer 1 1972
Solex 6000 '72
Fiat 1100R 1968

Bericht door wim V8 »

Ja had m al gezien, is van de zelfde bok,

Afbeelding

Maar ja, als iemand nou eenmaal een SS50 wil dan wil ie deze niet.
Je moet er wel wat mee hebben zeg maar.

Gr. Wim.

Link naar mijn Honda's:
nielspbr
Mr Kockengen
Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.

Bericht door nielspbr »

Nog niet eens de styling, twee verschillende werelden, maar de c200 en de c110 zijn beide stoterstangen machines, daar moet je ook maar net van houden.
Dit is meer 50s/60s dan seventies.
lil
4T-MSB zombie

Bericht door lil »

ja ik zeg het ook alleen maar met het oog op gekke prijzen die voor ss gevraagd worden. kijk dit ding is zo'n prijs evt nog waard, maar een ss gewoon totaal niet. ook als een ss een veel leukere brommer zou zijn rechtvaardigt het nog steeds die prijzen niet. maar ja, als je perse een ss wil dan moet je daarvoor gaan natuurlijk. maar voor mensen die niet weten wat ze met hun geld aanmoeten is dit wellicht een intressantere optie
MrSinga
4T-MSB zombie
Bezit: Vaillante;
MSX125
ST70
Z50A K3
En een berg projectjes

Bericht door MrSinga »

lil schreef: 22 mei 2022 23:44 ja ik zeg het ook alleen maar met het oog op gekke prijzen die voor ss gevraagd worden. kijk dit ding is zo'n prijs evt nog waard, maar een ss gewoon totaal niet. ook als een ss een veel leukere brommer zou zijn rechtvaardigt het nog steeds die prijzen niet. maar ja, als je perse een ss wil dan moet je daarvoor gaan natuurlijk. maar voor mensen die niet weten wat ze met hun geld aanmoeten is dit wellicht een intressantere optie
Prijzen zijn gewoon zo hoog door dealers. Zij kopen wat snel terug verkocht kan worden zonder veel werk aan te doen. Of kopen op zodat er een schaarste wordt en ze prijzen omhoog kunnen doen.
Zoek es een ot dax voor -1500euro als project. Of het moet vort zijn of onvindbaar. NT Dax idem. Om over Monkey modellen nog maar te zwijgen…
En het ergste van al is dat ik weet dat dealers onderling afspraken maakten over prijzen. Heb het hier al es gepost… waar ik toen werkte als mechanieker kreeg de baas telefoon ofie de prijs van de geposte NT Dax toch zeker rond de hoogte wou zetten als die van de andere…
Dennoz
The 4T-MSB is my life!
Bezit: Cd50
Harley 1977 fxe Super Glide
Jazz 1.4 v-tec

Bericht door Dennoz »

hier krijg je een gratis loempia bij...

https://www.marktplaats.nl/v/fietsen-en ... eken-nieuw
Hop hop gas dr op
Plaats reactie