Dank voor alle reacties!
Ik heb de binnenbanden vervangen. De banden moet ik op een later moment vervangen maar zijn voor nu wel ok nog.
Ik heb de C320 nu weer in rijdende staat. Hij loop heel mooi, ook stationair. Ik ga ff kijken hoe hij zich gedraagt de komende dagen. Beetje tikkende kleppen geluid maar ik ga naar een vriend toe die me er mee kan helpen.
Filmpje van de brommer stationair lopend
https://vimeo.com/847953683/0e9c149c18
Ik wilde weten wat jullie van het volgende vinden en wat eventueel de oplossingen zijn.
- Ik wil een andere standaard dan er nu op zit. Het liefst eentje die de brommer schuin kan zetten. Tips?
- De achterrem. Is die aanpasbaar? Ik wil namelijk met mijn voet remmen door naar beneden de duwen. Volgens mij hebben SS50s dat. Kan dat?
- Luchtfilter huis is zo zo. Kan ik er een tijdelijk een ander luchtfilter op zetten? Wat raden jullie aan.
Ik heb olie vervangen voor 10/30. Wil een volle tank leeg rijden en dan naar 10/40 minerale olie overstappen. Ik heb de benzine leiding vervangen en een nieuwe benzine filter er in gezet. Ik tank nu BP 98. Moet ik er nog ethanol killer in doen?
Wat ik moet vervangen / vinden.
- Nieuwe achterlamp houder. Het rode kapje is ok maar de houder op het het spatbord is vergaan.
- Nieuwe behuizing voor de koplamp en kilometer teller.
- trappers moeten worden vervangen maar eigenlijk wil ik ze niet
- Alle kabels moeten ook tzt vervangen worden. Die zijn nu nog werkend maar zijn eigenlijk wel vergaan. Wat raden jullie aan om te kopen?
- Welk formaat kenteken moet ik bestellen volgens jullie?
Wat aandacht nodig heeft
- Voor en achterwiel moeten opnieuw gespaakt worden en de velgen moeten opnieuw worden verchroomd. Misschien moeten ze vervangen worden. Dat ga ik met Dennis een keer bespreken!
- KM teller doet het maar de snelheids meter maar een beetje
- Er komt uit het blok in het T frame een leiding die naar een plastic flesje gaat waar olie in zit. Ik weet niet meer waarom dat was...
- Tank moet ontroest worden maar is niet aan het schilferen ofzo.
Ik hoor graag van jullie en hopelijk tot een tour!