Marktplaats adv
Re: Marktplaats adv
https://www.marktplaats.nl/v/motoren/mo ... -pd01-1981
das gereserveerd voor mij, volgende week feest voor mij en vlaggen halfstok in denhaag
das gereserveerd voor mij, volgende week feest voor mij en vlaggen halfstok in denhaag
-
EraZor95
- Frequent 4T-MSB visitor
- Bezit: C310S / CB500K1 / Vitpilen 401
Leuk ding!
Je moet wel een helm op, op dat ding hè?
Je moet wel een helm op, op dat ding hè?

- wim V8
- 4T-MSB heilige
- Bezit: . .
Honda S90 1966
NSU Prima D 1957
Piaggio Boxer 1 1972
Demm Turismo 4 tempi 1959
Solex 6000 '72
Fiat 1100R 1968 - Locatie: Casteren
Ik rij met mn 4takt brommer door den haag met 1:20 mengsmering in de tank.
Roken dat ding. Dat mag gewoon wel!
Raar hè
Gr. Wim.
Roken dat ding. Dat mag gewoon wel!
Raar hè
Gr. Wim.
Een oude brommer is alleen leuk als sleutelen uw hobby is.
Link naar mijn Honda's:
viewtopic.php?f=15&t=26869
Link naar mijn Honda's:
viewtopic.php?f=15&t=26869
-
EraZor95
Je mag met elke 4-takt brommer in Den Haag in de milieuzones rijden. Als ie van vóór 2011 is, moet je m alleen even laten keuren.
https://www.denhaag.nl/nl/verkeer-en-ve ... orfietsen/
https://www.denhaag.nl/nl/verkeer-en-ve ... orfietsen/
-
NIX
- chaly addict
- Bezit: Een hamer
Ik ben met een DT250 bezig. Die is nog geschikter om milieuzones in te rijden.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.
jaaah tweetakt is natuurlijk het allerbeste daarvoor, maar daar koop ik dit ding eigenlijk niet voor. het is me meer omdat ik nu een helm op moet op de snor, dus de lol is er wel definitief vanaf, plus dan kan ik ook net zo goed op een motor gaan rijden, dus vandaar.
en een crossmodel zodat ik ook geen last meer heb van die debiele verkeersdrempels. ideaal voertuig
ja, en er eventjes geld voor mogen neertellen terwijl je gewoon automatisch een ontheffing had horen te krijgen. en vervolgens mag je dat voor iedere individuele gemeente die een milieuzone verzint nog es een keer opnieuw doen waar je tijdens je reizen door nederland toevallig doorheen mocht komen. tering voor ze.
-
NIX
- chaly addict
Ik ben het voor deze keer met Lil eens.
- nielspbr
- Mr Kockengen
- Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
-
EraZor95
Marktplaats adv
Ik ook hoor. Ging me er alleen om dat t niet zo is dat je er niet meer in mag. Kost idd 27€ aan keuring. Wat raar is.NIX schreef:Ik ben het voor deze keer met Lil eens.
Is ook de reden dat ik m’n C als (oldtimer) motorfiets heb laten keuren. Geen gedoe meer.
-
NIX
- chaly addict
Die rookt allang niet meer, sinds ik de vers geboorde cilinder met nieuwe zuigerset gewisseld heb voor wat bij elkaar geselecteerd spul uit mijn berg zooi.
- nielspbr
- Mr Kockengen
- Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
<NIXmode>NIX schreef: ↑11 dec 2023 11:46Die rookt allang niet meer, sinds ik de vers geboorde cilinder met nieuwe zuigerset gewisseld heb voor wat bij elkaar geselecteerd spul uit mijn berg zooi.
Goedzo knul.
</NIXmode>
-
hypercub
- The 4T-MSB is my life!
- Bezit: CY50 R&P
die rare xl van christiaan? die ging 80 met 1 liter olie per uur, een uitgewoonde 50cc combinatie loopt geen 80 dus ik vraag me nog steeds af wat t nou was,
Life is too short for lousy coffee.
-
NIX
- chaly addict
Heb die set door Ronald laten checken. Was te ruim geboord, driehoekig en niet gelijk over de hele lengte. Was een nieuwe slechte leertouwer set. Cilinder was gewoon naar een overmaat geboord, maar niet op de bijgeleverde zuiger, dus te ruim. Verder slordig opgespannen, dus niet riond gebord, maar driehoek en blijkbaar ook nog op een versleten bank, dus niet overal dezelfde boring. Met mijn bij elkaar geraapte spul loopt het ding nog net zo hard, maar dan zonder rookgordijn. Alleen de uitlaat stinkt nog door de olie die erin vast zit.
dat honen zal wel gedaan zijn met uitsluitend zo'n joepie hoonsetje van rondvliegende slijpsteenblokjes die je in een handboormachientje spant. hét hoongereedschap van 99.9% van de hoonexperts. ook gerenommeerde bedrijfsnamen zijn geen garantie. eigenlijk moet gewoon de doodstraf ingevoerd worden voor sommige behandelingen, dan word het gauw een stuk beter, eerder niet.
tip: vraag een dergelijk bedrijf of ze uberhaupt een draaibank hebben, al staat ie maar ergens in een hoekje te verstoffen
tip: vraag een dergelijk bedrijf of ze uberhaupt een draaibank hebben, al staat ie maar ergens in een hoekje te verstoffen