Gewoon omdat het kan gaan we een DAX slachten en deze ombouwen naar een leuk project.
Bedoeling is om een lowrider hardtail te gaan bouwen.
Mocht iemand nog originele bami spullen nodig hebben, ik heb van alles liggen van div slachtingen
Slecht weekend gehad mannen ieder z’n ding he zou inderdaad zonde zijn om een originele DAX voor zoiets te gebruiken.
Ik hou me bezig met die bami dingen, voor nu de onderdelen besteld en het slopen kan beginnen.
Ik koop ook alleen van die bami dingen in een wat mindere staat of een gestrand project.
Vind dat bouwen geweldig om te doen, voordeel is ook dat ik alles in eigen beheer kan doen van Spuiterij tot lassen of wat dan ook.
O ja kleppen stellen nog niet echt
Tijd en geld investeren in het customizen van zo'n bamibal (of eender welke brommer) is wellicht niet heel verstandig volgens je boekhouder, want dat ding wordt er alleen minder waard van.
Je zou kunnen beargumenteren dat een waardevoller investering van je skills, tijd en geld zou zijn: het vergroten van de waarde van je brommer. Door bv een ori Honda te restaureren. Maar dat maakt natuurlijk weinig uit, als je maar lol hebt. Die kosten zijn nog wel te overzien.
Je hebt ook mensen die voor € 2.000 een schijthok van een Opel Corsa ofzo kopen, dan € 8.000 investeren in customizing/pimping zodat hij na die mishandeling € 800 waard is. Dat is pas erg. Maar ook dan geldt: Doe lekker waar je zin in hebt.
Mijn Gretchen destijds gekocht voor 400. En voor mij is ze nu onbetaalbaar.......... En dat zal waarschijnlijk ook gaan gebeuren met de C die hier nog hangt. Daar ben ik vandaag na een lange tijd toch weer aan begonnen..
Denk dat dit project niet afgebouwd gaat worden, had iemand die onderdelen kwam halen en die was helemaal lijp van mijn low rider.
Nou had ik voor het te bouwen project nagenoeg alles bijna compleet , zegt die gast dat die alles wil overnemen
Maar is ff zien hoe dit gaat eindigen
Kan in ieder geval nog heerlijk op me low rider rond crossen, hij staat te koop maar heb er geen haast mee want die low rider rijd echt geweldig.
Ach en als ik me aanstaande project verkoop komt er zeker wel weer wat anders op me pad.