Joh, maak je niet zo druk: ik verwijs iemand met een vraag over een sohc4 CB naar het forum van de club voor specifiek die motoren (en idd voor volledige toegang, moet je lid zijn van de club ja).
Honda CB650 Carb-uitgave uit 1979
-
EraZor95
- Frequent 4T-MSB visitor
- Bezit: C310S / CB500K1 / Vitpilen 401
Re: Honda CB650 Carb-uitgave uit 1979
Re: Honda CB650 Carb-uitgave uit 1979
ja en betalen dus, dat vergat je nog maar weer even. en dat is toch het punt
en ik maak me niet druk, iig niet drukker dan jij nu. ik heb het zelfs niet eens gemeld, alleen maar gezinspeelt.(desondanks is het toch wel verwijderd door iemand die zich er wel druk genoeg om maakte om dat te doen, en terecht natuurlijk)
neuh, ik moest alleen maar lachen om een betaalforum zonder bezoekers, hilarisch. magoed, laten ze dan zeggen dat je eerst lid moet worden van de club ipv eerst geld vragen voor het forum. want dat was het volgens mij, ik weet het niet meer, maar dat is de indruk die me bij is gebleven van die site.
iig is mijn informatie gratis.
(delen mag, maar zonder winstbejag en met bronvermelding)
maar eigenlijk mag dit hele spambot topic wel weg trouwens...
en ik maak me niet druk, iig niet drukker dan jij nu. ik heb het zelfs niet eens gemeld, alleen maar gezinspeelt.(desondanks is het toch wel verwijderd door iemand die zich er wel druk genoeg om maakte om dat te doen, en terecht natuurlijk)
neuh, ik moest alleen maar lachen om een betaalforum zonder bezoekers, hilarisch. magoed, laten ze dan zeggen dat je eerst lid moet worden van de club ipv eerst geld vragen voor het forum. want dat was het volgens mij, ik weet het niet meer, maar dat is de indruk die me bij is gebleven van die site.
iig is mijn informatie gratis.
maar eigenlijk mag dit hele spambot topic wel weg trouwens...