Honda GB350C
Re: Honda GB350C
Een paar jaar geleden ook geleerd dat een os geen aparte diersoort is maar gewoon een gecastreerde stier.
En dat wintertijd 5 maanden duurt en de zomertijd 7 maanden. Ik dacht altijd dat het allebei een half jaar duurde.
En dat wintertijd 5 maanden duurt en de zomertijd 7 maanden. Ik dacht altijd dat het allebei een half jaar duurde.
- wim V8
- 4T-MSB heilige
- Bezit: . .
Honda S90 1966
NSU Prima D 1957
Piaggio Boxer 1 1972
Demm Turismo 4 tempi 1959
Solex 6000 '72
Fiat 1100R 1968 - Locatie: Casteren
In NL respectievelijk 7 om 5 maanden, waarschijnlijk. Brrr.
Maar nu nog even een paar dagen
Gr. Wim.
Maar nu nog even een paar dagen
Gr. Wim.
Een oude brommer is alleen leuk als sleutelen uw hobby is.
Link naar mijn Honda's:
viewtopic.php?f=15&t=26869
Link naar mijn Honda's:
wow leerzaam draadje is dit geworden. 
vooral rondtonde vin ik een leuke, die ga ik nog wel een keer in de klas gooien ergens. bij scrabble ofzo
vooral rondtonde vin ik een leuke, die ga ik nog wel een keer in de klas gooien ergens. bij scrabble ofzo
julie weten niet half wat ik allemaal doe, en dat hoeft ook niet, maar er hoeft niet altijd maar overal vanalles achter gezocht te worden iedere keer als ik wat zeg. gaat vaak helemaal de mist in en dan is het hele circus weer compleet, jullie moeten het inmiddels nu toch wel een beetje gewend zijn...
-
NIX
- chaly addict
- Bezit: Een hamer
Dat roep je toch echt over jezelf af als je vaag blijft over jezelf maar hard oordeelt over anderen.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.
- nielspbr
- Mr Kockengen
- Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Denk je nu echt dat een fabrikant af fabriek de banden verkeerdom monteert? Je moet hoognodig eens wat websites van bandenfabrikanten naslaan op montageadviezen ipv je eigen mening opdringen.
ja ik weet niet hoe het komt dat sommige profielen die werkelijk niet geschikt zijn om omgekeerd gemonteerd te hebben zitten toch zo zitten. en ik weet ook niet of de fabrikant dat gedaan heeft, dat is ook maar een aanname.
maar anyway, ik weet ook niet welke bandenmerken dat zijn dus ik kan het verder niet nagaan. ik zou daar iig zeer benieuwd naar zijn.
en ik dring mijn mening niet op, ik geef hem alleen maar. iedereen is vrij om ermee te doen wat ie maar wil.
maar anyway, ik weet ook niet welke bandenmerken dat zijn dus ik kan het verder niet nagaan. ik zou daar iig zeer benieuwd naar zijn.
en ik dring mijn mening niet op, ik geef hem alleen maar. iedereen is vrij om ermee te doen wat ie maar wil.
- nielspbr
- Mr Kockengen
- Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Met andere woorden je bent te eigenwijs om een montageadvies van een bandenfabrikant te gaan lezen.
Maar dat wisten we eigenlijk al.
Maar dat wisten we eigenlijk al.
vertel me even welke bandenfabrikant dat is.
nou weet je wat, krijg jij gewoon gelijk van mij, die banden zitten goed. proost
Laatst gewijzigd door lil op 21 sep 2024 15:52, 1 keer totaal gewijzigd.
- wim V8
- 4T-MSB heilige
- Bezit: . .
Honda S90 1966
NSU Prima D 1957
Piaggio Boxer 1 1972
Demm Turismo 4 tempi 1959
Solex 6000 '72
Fiat 1100R 1968 - Locatie: Casteren
Een oude brommer is alleen leuk als sleutelen uw hobby is.
Link naar mijn Honda's:
Link naar mijn Honda's: