Leek me wel leuk om ze hier te plaatsen.
De verkoper uit België noemt het Benziene Bakken.

Ja, zou kunnen dat het om een spuiter gaat. De advertentie is inmiddels verlopen, dat is wel vreemd als je 7 tanks verkoopt of iemand moet een goed bod gedaan hebben.Oscar schreef: ↑02 okt 2024 14:45 Bijzondere advertentie wel. Sommige mensen zitten echt verlegen om telefoontjes van tig mensen met dezelfde vragen. Eerlijk gezegd had ik de conclusie getrokken dat het gaat om iemand die wel een tankje voor je kan spuiten. Met een beetje slecht geplaatste en gevormde strepen.

ja, die mens heeft een paar replica (4 dacht ik) gelakt. Maar denk dat de prijs ergens wel gerechtvaardigd is.
niet echt... Momenteel stukken voor een ZB50 aan het zoeken, die dingen zijn onvindbaar en als je ze vindt schijteduur. Waarom moest ik weer zo'n vrij uniek model aanschaffen...
Welke FB is dat? Ik had ze wel al gezien, maar nog niet op het www.Menno Dek tankjes. Wist niet dat ze zoveel op moesten gaan brengen. Staan al een poosje berichten over op FB
honda 4 takt FB pagina. Robin van essen heeft zo wat de boel steeds gepost.Oscar schreef: ↑08 jan 2026 17:05Welke FB is dat? Ik had ze wel al gezien, maar nog niet op het www.Menno Dek tankjes. Wist niet dat ze zoveel op moesten gaan brengen. Staan al een poosje berichten over op FB
Een mooie jubileum tank is zeg maar € 800. Ik was er ook van geschrokken (had iets van € 1200 verwacht) maar er zit kennelijk serieus veel meer werk aan en wel heel veel kleuren. Het begint al te wennen.Maar de tankenplank is al vol.
![]()