Marktplaats adv
-
Dennoz
- The 4T-MSB is my life!
- Bezit: Cd50
Harley 1977 fxe Super Glide
Jazz 1.4 v-tec - Locatie: Leiden
Re: Marktplaats adv
maak alvast een lijstje aan schuurvondsten wat jij hebt staan na je dood , wellicht kan ik er wat op verdienen !
Hop hop gas dr op
ja dennoz jij ben grappig, ik gun je alles eigenlijk, maar na mn dood maakt niks me meer uit, dusss.... meh
maar ik ben nog niet dood heh...
dus ik ga me nog steeds laten horen
yeh
meh, fuckin hell...
eigenlijk niet waard...
blijkelijk
waar doen we het eigenlijk voor?...
maar ik ben nog niet dood heh...
dus ik ga me nog steeds laten horen
yeh
meh, fuckin hell...
eigenlijk niet waard...
blijkelijk
waar doen we het eigenlijk voor?...
-
Dennoz
- The 4T-MSB is my life!
Grote verzameling Honda bromfietsen Novio en Canguro
Bieden
https://link.marktplaats.nl/m2238357673 ... ialbuttons
NIX's guilty pleasure ook ontdekt...stiekem bieden op n stapel novios
Bieden
Hop hop gas dr op
en de aanbieder wil de bieders tegen elkaar uitspelen, en anders reageert ie niet. fuck die lui, noem gewoon je prijs shithead. misschien wil er iemand een ander overbieden, maar lok dat niet uit as een ziekelijke inhaal. boycott die kaffer.
ik snap het ook ergens niet, over hoeveel novio's gaat het nou? niemand die het weet, en maar bieden en bieden, is dat serieus of is de hele wereld gek geworden behalve ik?
ik snap het ook ergens niet, over hoeveel novio's gaat het nou? niemand die het weet, en maar bieden en bieden, is dat serieus of is de hele wereld gek geworden behalve ik?
-
Dennoz
- The 4T-MSB is my life!
Onderschat het emotionele aspect niet , het kan zomaar zijn dat de nabestaande totaal geen benul heeft van de waarde van dat spul en hoopt een goede indruk te krijgen van iemand die hem persoonlijk benaderd zodat de hobbie van zijn vader nog goed terecht komt....net zoals vroeger zeg maar, toen we belde via de viavia en je je onderhandeling live aan de koffietafel deed.
marktplaats faciliteert het anonieme consumeren net zoals alles op dat kut internet van tegenwoordig.
marktplaats faciliteert het anonieme consumeren net zoals alles op dat kut internet van tegenwoordig.
Hop hop gas dr op
ja goed, dat had gekund, maar dat er bij voorbaat al word aangegeven dat er niet op berichten gereageerd zal worden geeft me toch wel sterk de indruk hier met een typische onderste-uit-de-kan figuur van doen te hebben.
maar ik herken je argument wel, zo kwam ik op de plaatselijke rommelmarkt hier ook een keer een superzeldzame modeltreinen verzameling tegen van mensen die geen enkel benul hadden van de waarde ervan. was van een overleden familielid. veel locomotieven zelfs nog als nieuw in gesealde doos, nooit ook maar aangeraakt door mensenvingers. en dan bedenken dat kinderen daarmee gaan spelen ofzo... dat breekt mn hart, die arme eigenaar zou zich omdraaien in zn graf bij dat idee. dus ik heb die mensen verteld dat ze met die verzameling naar een modeltreinenbeurs moesten gaan waar ze waarschijnlijk duizenden euros meer zouden vangen dan op de rommelmarkt. waarom ik ze zelf niet gekocht heb voor een habbekrats? ik weet het niet, zat gewoon niet in me.
maar ik herken je argument wel, zo kwam ik op de plaatselijke rommelmarkt hier ook een keer een superzeldzame modeltreinen verzameling tegen van mensen die geen enkel benul hadden van de waarde ervan. was van een overleden familielid. veel locomotieven zelfs nog als nieuw in gesealde doos, nooit ook maar aangeraakt door mensenvingers. en dan bedenken dat kinderen daarmee gaan spelen ofzo... dat breekt mn hart, die arme eigenaar zou zich omdraaien in zn graf bij dat idee. dus ik heb die mensen verteld dat ze met die verzameling naar een modeltreinenbeurs moesten gaan waar ze waarschijnlijk duizenden euros meer zouden vangen dan op de rommelmarkt. waarom ik ze zelf niet gekocht heb voor een habbekrats? ik weet het niet, zat gewoon niet in me.
-
NIX
- chaly addict
- Bezit: Een hamer
En ik klik ook nog de link aan....Dennoz schreef: ↑23 feb 2025 20:33 Grote verzameling Honda bromfietsen Novio en Canguro
Bieden
Pleurisnoofs.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.
-
Dennoz
- The 4T-MSB is my life!
heel goed LIL , dat zou ik ook wel doen . beetje menselijk blijven.
onlangs had ik iets voor de faciliteiten thuis nodig , op een regenachtige avond naar Haarlem gekart om de boel op te halen ..de prijs waren we al uit maar uiteindelijk bleek het een gezellige vriendelijke gozer te zijn en hadden we wel wat raakvlakken en elkaar genoeg te vertellen , had zo een vriend van me kunnen zijn en ik kwam ook 3 uur later thuis. ik was er gewoon blij van geworden ondanks ik genoeg vrienden heb (hoor).
normaal gesproken koop je je moeite af met en snelle koop inclusief de verzendkosten en daarna komt de bewustwording van waar je mee bezig bent.
als het pakket ontvangen is en ik ongeduldig de doos open scheur lig ik daarna al snel naakt in de hoek van de garage, al huilend smeer ik mezelf in met het restand olie uit het brommeronderdeel wat ik eigenlijk helemaal niet nodig had.
met rood doorlopen ogen bekijk ik mezelf in de spiegel " WAT BEN IK GEWORDEN" !!! om mijn eigen zwakte te verbergen smijt ik het onderdeell hard door de garage...precies op de feilloze cd50 tank waar ik vandaag de dag zo 500euro voor had kunnen vragen.
ik zak ineen en 5 uur later word ik onderkoeld van de vloer afgeplukt.
Het is al goed schatje , kruip maar lekker onder de wol , dan warm je snel op en ik zal je telefoon even brengen....marktplaats daar knap je altijd wel van op toch.
het lijkt wel of ik in de Truman show zit.
onlangs had ik iets voor de faciliteiten thuis nodig , op een regenachtige avond naar Haarlem gekart om de boel op te halen ..de prijs waren we al uit maar uiteindelijk bleek het een gezellige vriendelijke gozer te zijn en hadden we wel wat raakvlakken en elkaar genoeg te vertellen , had zo een vriend van me kunnen zijn en ik kwam ook 3 uur later thuis. ik was er gewoon blij van geworden ondanks ik genoeg vrienden heb (hoor).
normaal gesproken koop je je moeite af met en snelle koop inclusief de verzendkosten en daarna komt de bewustwording van waar je mee bezig bent.
als het pakket ontvangen is en ik ongeduldig de doos open scheur lig ik daarna al snel naakt in de hoek van de garage, al huilend smeer ik mezelf in met het restand olie uit het brommeronderdeel wat ik eigenlijk helemaal niet nodig had.
met rood doorlopen ogen bekijk ik mezelf in de spiegel " WAT BEN IK GEWORDEN" !!! om mijn eigen zwakte te verbergen smijt ik het onderdeell hard door de garage...precies op de feilloze cd50 tank waar ik vandaag de dag zo 500euro voor had kunnen vragen.
ik zak ineen en 5 uur later word ik onderkoeld van de vloer afgeplukt.
Het is al goed schatje , kruip maar lekker onder de wol , dan warm je snel op en ik zal je telefoon even brengen....marktplaats daar knap je altijd wel van op toch.
het lijkt wel of ik in de Truman show zit.
Hop hop gas dr op
-
Guggenheimer
- Frequent 4T-MSB visitor
- Bezit: Brommers!
Vind dat je altijd mensen moeten wijzen op waarde die het niet duidelijk weten. Zo heb op een markplaats advertentie ooit gewezen dat de 'verkleurde' KLM huisjes Bonaire KLM huisjes (zeer zeldzaam) waren en dat de vraagprijs met een factor 100 verhoogt kon worden.lil schreef: ↑24 feb 2025 09:05 ja goed, dat had gekund, maar dat er bij voorbaat al word aangegeven dat er niet op berichten gereageerd zal worden geeft me toch wel sterk de indruk hier met een typische onderste-uit-de-kan figuur van doen te hebben.
wtf dennoz, lol
- gerbrandicus
- Astrealover
CB100 restant voor € 225, daar kun je je geen buil aan vallen!
https://www.facebook.com/share/18zBe4Nk6q/
https://www.facebook.com/share/18zBe4Nk6q/
maar des te meer aan een fb link...
- nielspbr
- Mr Kockengen
- Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Marktplaats is net even iets minder erg. Maar erg genoeg om zo'n link even in een prive venster te starten.
- stoterstangen90
- Vierkantofiel
- Bezit: Morris Ital
https://www.marktplaats.nl/v/fietsen-en ... c-kenteken
Nette ss en eindelijk eens met een ori voorspatbord. Nette prijs voor in 2025.
Wel de eerste keer dat ik een crank rubber links zie en een hele bijzondere rechts
Nette ss en eindelijk eens met een ori voorspatbord. Nette prijs voor in 2025.
Wel de eerste keer dat ik een crank rubber links zie en een hele bijzondere rechts