Verkocht aan iemand uit Enschede (of Hengelo, weet het niet meer). Uiteindelijk vond ik het verbouwen van dat ding leuker dan het rijden. Ik heb 'm 1,5 jaar gehad.
Ik zag laatst dat die alweer is overgeschreven
Verkocht aan iemand uit Enschede (of Hengelo, weet het niet meer). Uiteindelijk vond ik het verbouwen van dat ding leuker dan het rijden. Ik heb 'm 1,5 jaar gehad.
Lachen, ik heb uit het verkoop topic dat blok en uitlaat enzo overgenomen. Ben nu aan het kijken bij onze oosterburen, daar staat nog wel redelijk wat te koop voor redelijk geld.Verkocht aan iemand uit Enschede (of Hengelo, weet het niet meer). Uiteindelijk vond ik het verbouwen van dat ding leuker dan het rijden. Ik heb 'm 1,5 jaar gehad.
Ja, ik kijk af en toe nog eens op marktplaats of op wat Facebook pagina's, maar al die bami apparaten zijn ook flink in prijs gestegenSaik0 schreef: ↑05 nov 2024 20:38Lachen, ik heb uit het verkoop topic dat blok en uitlaat enzo overgenomen. Ben nu aan het kijken bij onze oosterburen, daar staat nog wel redelijk wat te koop voor redelijk geld.Verkocht aan iemand uit Enschede (of Hengelo, weet het niet meer). Uiteindelijk vond ik het verbouwen van dat ding leuker dan het rijden. Ik heb 'm 1,5 jaar gehad.
Die injectie schroef je er zo af, stelt niets voor
Heb een Chinees (gorilla 110) staan die eruit gaat, zelf bezig met eentje compleet opbouwen. Interesse?
Specs, foto's (mag via PM)? Wellicht wel interesse (betrap mezelf er op dat ik ondertussen al vaker marktplaats in de gaten hou, alhoewel de voorkeur eigenlijk uit gaat naar een C, dan kunnen de koters mee achterop)