Kilometerstand

Hier kun je praten over je honda.
Plaats reactie
Gino39
Frequent 4T-MSB visitor
Bezit: Yin gang pony monster

Kilometerstand

Bericht door Gino39 »

Hallo,
Ik wil graag een c50 aanschaffen maar . Zie hierbij hele hoge kilometerstanden. Dat ik denk is dit wel mogelijk . Bv 80000 km . Wat is jullie mening hierover ?
En wat hebben jullie bijvoorbeeld voor km standen .
Een kymco is met 15000 km aan z’n einde .
Ik hoor graag jullie reactie.
NIX
chaly addict
Bezit: Een hamer

Re: Kilometerstand

Bericht door NIX »

Alles is vervangbaar en waarschijnlijk sowieso al een paar keer vervangen. Als jij denkt een C op km stad te moeten kopen moet je misschien iemand meenemen die wel verstand heeft van C's.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.
lil
4T-MSB zombie
Bezit: teveel

Bericht door lil »

een beetje goedverzorgd kunnen ze makkelijk klokkie rond. toch is 80000 wat aan de hoge kant, gemiddeld zijn japan import c50's rond de 30000,met uitschieters naar boven en beneden, ik heb ze gezien van 6000 to 60000. maargoed, astie niet duur is moet je ook niet zeuren.
butt head
moppersmurf
Bezit: paar brommers

Bericht door butt head »

Gino39 schreef: 16 mar 2026 19:57 Hallo,
Ik wil graag een c50 aanschaffen maar . Zie hierbij hele hoge kilometerstanden. Dat ik denk is dit wel mogelijk . Bv 80000 km . Wat is jullie mening hierover ?
En wat hebben jullie bijvoorbeeld voor km standen .
Een kymco is met 15000 km aan z’n einde .
Ik hoor graag jullie reactie.
Kijk eerst naar of het frame hard is, niet alleen de zichtzijde maar ook op de moeilijke zichtbare plekken.

Blokje en ophanging is vaak goed te repareren/vervangen
Als je zelf handig bent reviseren je een blokje voor ongeveer 500,- als je het laat doen ga je over de 1000,-

Ik zou niet weten wat mijn km standen zijn meestal gaan mijn tellers naar tot 9999.9 ik mishandel ze vaak dus bij mij gaan ze vaak eerder stuk dan 80.000km
ik praat niet alleen maar poep

bami = bami. troep = troep.
Plaats reactie