Ik ga weer eens naar de HDD!
-
NIX
- chaly addict
- Bezit: Een hamer
Ik ga weer eens naar de HDD!
Heb me vandaag aan laten melden door 1 van de HVN mannen (wordt al misselijk bij het idee dat ik het zoveelste account moet aanmaken of ergens moet inloggen) voor de HDD 2026 en ben van plan om van Milsbeek naar Wageningen te rijden. Hoor het wel als mensen aansluiten. Laatste keer dat we naar een ALV reden botste Pytrik op een wielrenner, dus het is altijd spannend! Heb nog geen idee welke plofponnie ik ga meenemen.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.
- stoterstangen90
- Vierkantofiel
- Bezit: Morris Ital
-
PB HONDA PC50
- Frequent 4T-MSB visitor
- Bezit: Honda PC50 K1
Honda PC50 Deluxe
Honda C50 Little Cub - Locatie: Amersfoort
Re: Ik ga weer eens naar de HDD!
De laatste keer dat ik bij de Hondadag aanwezig was, was in 1996 kwam ik achter! Een onwaarschijnlijke 30 jaar geleden dus!!
Ik heb me in ieder geval direct ingeschreven zodat ik na 30 jaar ook kan zeggen ‘ik ga weer eens naar de Hondadag’
Welke Honda mee mag, dat weet ik nog niet, ik hoop dat ik het zelf fysiek ook aan kan tegen die tijd (herstellende van nekhernia..)
Ik heb me in ieder geval direct ingeschreven zodat ik na 30 jaar ook kan zeggen ‘ik ga weer eens naar de Hondadag’
Welke Honda mee mag, dat weet ik nog niet, ik hoop dat ik het zelf fysiek ook aan kan tegen die tijd (herstellende van nekhernia..)
Kanonnen NIX dat is lang geleden! ik geloof dat ik toen ook mee reed, was die in Bunnik?NIX schreef: ↑02 mei 2026 22:18 Heb me vandaag aan laten melden door 1 van de HVN mannen (wordt al misselijk bij het idee dat ik het zoveelste account moet aanmaken of ergens moet inloggen) voor de HDD 2026 en ben van plan om van Milsbeek naar Wageningen te rijden. Hoor het wel als mensen aansluiten. Laatste keer dat we naar een ALV reden botste Pytrik op een wielrenner, dus het is altijd spannend! Heb nog geen idee welke plofponnie ik ga meenemen.
-
NIX
- chaly addict
Fysiek was het zeker!
Ja!KiP schreef: ↑03 mei 2026 07:55Kanonnen NIX dat is lang geleden! ik geloof dat ik toen ook mee reed, was die in Bunnik?NIX schreef: ↑02 mei 2026 22:18 Heb me vandaag aan laten melden door 1 van de HVN mannen (wordt al misselijk bij het idee dat ik het zoveelste account moet aanmaken of ergens moet inloggen) voor de HDD 2026 en ben van plan om van Milsbeek naar Wageningen te rijden. Hoor het wel als mensen aansluiten. Laatste keer dat we naar een ALV reden botste Pytrik op een wielrenner, dus het is altijd spannend! Heb nog geen idee welke plofponnie ik ga meenemen.
Poh 100 jaar geleden! Toen waren we nog jong en onbezonnen!
Behalve Nix die was toen ook al oud
Behalve Nix die was toen ook al oud
-
NIX
- chaly addict
Alleen dat was niet zichtbaar. Nog steeds niet, trouwens.
Ga je ook?
Ga je ook?
- gonzo
- The 4T-MSB is my life!
Gonzo mompelt iets van mag ie eindelijk verder dan 10km van huis van zijn bosslady.....
Eat shit and die..........
Ja waarschijnlijk wel, met de dame. Gaan alleen ritje doen.
-
butt head
- moppersmurf
- Bezit: paar brommers
Doe is gek.
Hier ook aangemeld
Ook hier nog even denken wat we gaan uitgraven
Hier ook aangemeld
Ook hier nog even denken wat we gaan uitgraven
ik praat niet alleen maar poep
bami = bami. troep = troep.
bami = bami. troep = troep.
- gonzo
- The 4T-MSB is my life!
Kunnen ze mooi een nieuwe klasse toevoegen bij de verkiezingen, de Veteranenklasse...........
Eat shit and die..........
-
NIX
- chaly addict