Goed, een tijd terug een FT500 (zie mijn avatar voor een grafische voorsteling) op de kop getikt. Hij liep alleen niet maar was rijdend weg gezet op 28-8-2006.
Goed, accu aan de lader, weinig succes wegens een brakke lader. Heb nu net een nieuwe lader en de accu ligt hier nu een kleine 48 uur aan. Volgens de indicatielampjes volledig opgeladen. het is een zogenaamde "smart" lader die kan "zien" of een accu stuk is, of dat het gesulfeerd is. Zelfs diepontladen accu's zouden hiermee "gered" moeten kunnen worden.
Vandaag ook de carb uitgebouwd en na wat vloeken op een paar schroefjes die niet los wilden toch de boel los gekregen. Morgen verder reinigen en dan weer monteren.
Wat moet er nog gebeuren:
-Olie verversen.. (10W40 volgens het boekje, volstaat elke 10W40? Of moet het olie zijn voor motoren...
-Oliefiltertje schoonmaken
-Bougie vervangen (waar is die bougiesleutel gebleven
![Confused :?](./images/smilies/apple_icon_e_confused.png)
-Klepjes stellen
-Startmotor nalopen op gebreken en schoonmaken
Niet zo gek veel werk dus... het standaardspul. Waarom dan deze topic? Nou, als ik tegen problemen aan loop bij het sleutelen post ik ze hier. Waarom niet op het motor-forum ofzo? Meer mensen hier weten iets van sleutelen af, en zeker aan oldtimers dan op dat forum. ..en er zitten hier nog wat meer mensen met FT's....