Ariana d'r Monkey (nieuwe foto's)
-
ReeJee
- Frequent 4T-MSB visitor
en wat is dat voor opmerking dan? misschien houd hij meer van 't ragbakken idee dan van toffe monkeysstyliebosch schreef:\Bernard schreef:Heee een kattenvrouwtje..![]()
Maar wel leuk gedaan, niet dat ik erzelf op zou rijden maar wat erop zit en de details zijn 'schoon'
was dat nou dan weer voor opmerking dan.. dat ding is tan2spang en 10x zo mooi als die ragbak van jou...
beetje lamme aktie om direct bernards fiets af te kraken(ook al val ik ook meer op mooi gerestoreerde brommers of goedgepimpte monkeys/gorilla's)
Supervet ding, vette velgen ook, weer wat nieuws onder de zon 8)
yarrrrr
Wat zijn dat nou weer voor een opmerkingen?! Mijn fiets een ragbak noemen? tsss weet je wel hoe hij eruit ziet? Laat staan wat het uberhaupt is?ReeJee schreef:en wat is dat voor opmerking dan? misschien houd hij meer van 't ragbakken idee dan van toffe monkeysstyliebosch schreef:\Bernard schreef:Heee een kattenvrouwtje..![]()
Maar wel leuk gedaan, niet dat ik erzelf op zou rijden maar wat erop zit en de details zijn 'schoon'
was dat nou dan weer voor opmerking dan.. dat ding is tan2spang en 10x zo mooi als die ragbak van jou...![]()
beetje lamme aktie om direct bernards fiets af te kraken(ook al val ik ook meer op mooi gerestoreerde brommers of goedgepimpte monkeys/gorilla's)
Supervet ding, vette velgen ook, weer wat nieuws onder de zon 8)
Maar als hij bijv. blauw zou zijn dan wil ik heb best hebben, de katjes en het roze voor de brommer is haar keus dusss...
met je lamme pbr..
-
argènteoluna
-
Monkeygirl
-
Monkeygirl
Gelukkig dat smaken verschillenB&DHC schreef:echt mooi vind ik hem niet, hou niet van roze en ben ook geen fan van de kattendetails, maar het gaat er natuurlijk om wat je zelf van je apparaat vind![]()
Ik zou wel voor een andere uitlaat gaan want deze past er totaal niet bij.
Iets bovenliggends.
En ab-so-luut GEEN bovenliggende uitlaat! Ten eerste staat dat raar bij deze onluchting en ik vind ze ronduit lelijk. Maar er komt wel een andere uitlaat onder, maar ik weet nog niet welke..
How can I be a pimp when I'm female?
130 met een rokje kan best...
130 met een rokje kan best...
-
Crazy Cavan