electra ss50

Wil je je ervaring delen of je problemen neerleggen, dan kan dat hier.
Plaats reactie
Wander
4T-MSB beginner

electra ss50

Bericht door Wander »

Hallo

Ik ben vandaag weer even aan het prutsen geweest, maar aangezien de electra niet mijn sterkste kant is, kom ik er niet uit.
Ik ben met een beetje gokken, kleurenraden enz al een heel eind gekomen (denk ik), maar heb nog steeds geen licht.
Het probleem zit hem in de draden achter het accukapje, zo heb ik 2 draden uit de kabelboom komen (groen en geel) en volgens het draadschema moeten deze bijde naar de lichtspoel. Maar ik heb maar 1 draad aan de lichtspoel (gemaakt), en heb dus geen idee hoe ik dit moet doen, ik ben gewend dat geel van de lichtspoel is, en heb deze dus ook maar gebruikt.
Maar dan zit ik met de accu, de rode draad van de accu schijnt naar de roodwitte draad van de draadboom te moeten, wat ook wel goed zit denk ik. Maar dan moet de zwarte (blauwe) draad van de accu naar een groene, maar ik heb maar 1 groene over uit de draadboom (terwijl er toch 2 moeten zijn, 1 voor de accu, en dus 1 voor aan die lichtspoel ), en als ik hem daar op aansluit gebeurt er weinig.
Verder houd ik nog wat draden over, een groen witte (half afgeknipt), die iets met de toeter heeft te maken, maar volgens het draadschema hoort daar helemaal geen groen witte uit te komen. En nog een paar maar ben ik zo even vergeten.

Nou, als ik het zo zou lezen zou ik geen idee hebben waar ik het over had, maar mischien zit hier iemand die er iets van snapt.

nou, alvast bedankt

Wander
Wroaaaamm
René
Admin
Bezit: Little Cub, Chaly, SS50

Bericht door René »

Idd, de groenwitte is je massa.
bagheera
4T-MSB regular
Bezit: Honda C50L 1971, Honda CB500 1995
Contacteer:

Bericht door bagheera »

Gewoon ff een schema van hondaheaven downloaden. Dan kun je precies de kleuren volgen.
4T since mei 1995 / 4T-MSB since sep 2003...
Wander
4T-MSB beginner

Bericht door Wander »

Bedankt allemaal, het is gelukt!
Wroaaaamm
Plaats reactie