Glasheldere Skyteam (Motor-)Monkey
-
snelwyn
- 4T-MSB regular
- Bezit: Honda TT c50
Omdat het er simpel weg gewoon niet uit zietXoReP schreef:Luchtfilter is genuine Skyteamchaly-dude schreef:met die wieltjes en dat luchtfiltertje ziet het er al vrij sportief uit...
toch blijf ik mij mateloos ergeren aan die superlelijke kap over het vliegwiel!
damn.. waarom ze daar niet gewoon een simpel kapje van hebben gemaakt, zó jammer...
en die 125 sticker vind ik ook niet coowl
Ik snap niet waarom iedereen zo zeurt dat estat blokken lelijk zijn... kvind iig de Skyteam blokken egt mooi en vooral de 125CC versies.
Bovenliggende estart is daarintegen wel kots en kots lelijks
Verder wel mooie wielen 8)
Berry schreef:Selwyns D-O-H to the C (50)...
-
Glashelder
- Frequent 4T-MSB visitor
-
Timon de Klein
-
Glashelder
Ja, doe dat dan ook niet! Met je pic!
Ik zit trouwens net in de eefjewentelteefjetopic te kijken, gelijk de eerste zin is van zo'n xorepgehalte dat het wel door jou getypt moet zijn.
Beetje maf
Maar waarom doe je dat joh?! Kunnen ze zelf niet typen?! Of zijn het echt imaginaire vrienden?!
En nou hou ik op met zeiken.
Ik zit trouwens net in de eefjewentelteefjetopic te kijken, gelijk de eerste zin is van zo'n xorepgehalte dat het wel door jou getypt moet zijn.
Herken de xorepstijl: rare woordvolgorde ("motordax zonodig moest hebben") en "ze" ipv "z'n".Eefjewentelteefje schreef:Skyteam Dax
Omdat me broer (XoReP) een motordax zonodig moest hebben heeft hij ze oude Dax aan mij gedumpt.
Maar waarom doe je dat joh?! Kunnen ze zelf niet typen?! Of zijn het echt imaginaire vrienden?!
En nou hou ik op met zeiken.