ik zou dat zadel ook gelijk gebruiken
Takegawa cd50!
-
chaly-dude
- chaly's angel
- Bezit: halve SS50, XL600V Transalp
- Contacteer:
-
marinus1990
- Frequent 4T-MSB visitor
- Contacteer:
-
Onlinegerbrandicus
- Astrealover
Wat een mooie brommers zeg, daar mag je terecht heel trots op zijn!
Dat je van zo'n afgeragde C weer een pronkstuk hebt gemaakt, echt super!
Zonde van je frame. Is je Engelse C met papieren van voor 26-11-1975? Motorkeuren zou dan wel cool zijn.
Is bij je groene C trouwens het plastic ook gespoten? Ziet er vanaf hier in elk geval super uit. Ik heb er geen vertrouwen in dat dat zachte C plastic goed gespoten kan worden dus ik verwacht eigenlijk dat het nieuw (NOS?) is.
Succes verder met je projectjes!
Zonde van je frame. Is je Engelse C met papieren van voor 26-11-1975? Motorkeuren zou dan wel cool zijn.
Is bij je groene C trouwens het plastic ook gespoten? Ziet er vanaf hier in elk geval super uit. Ik heb er geen vertrouwen in dat dat zachte C plastic goed gespoten kan worden dus ik verwacht eigenlijk dat het nieuw (NOS?) is.
Plastic is ook gespoten. Kan prima, kerel in De Bilt heeft het gedaan, bij een schadeherstelbedrijf.gerbrandicus schreef:Is bij je groene C trouwens het plastic ook gespoten? Ziet er vanaf hier in elk geval super uit. Ik heb er geen vertrouwen in dat dat zachte C plastic goed gespoten kan worden dus ik verwacht eigenlijk dat het nieuw (NOS?) is.
-
snelwyn
- 4T-MSB regular
- Bezit: Honda TT c50
Thanx! Zitten ook heel wat uurtjes in! Maar helaas van het fame idd.. Maar zoals ik al zij met het nieuwe frame gaat die nog veel mooier worden! 8) Ik heb geen papieren bij dit frame, maar hij gaat eerst op brommer kenteken omdat ik nog niet mag motor rijden van mn oudersgerbrandicus schreef:Wat een mooie brommers zeg, daar mag je terecht heel trots op zijn!
En wat berry zegt spadbord is idd gespoten even als de rest van de plastic kapjes, dit omdat ik het mooier vond! En hel houd zich erg goed tot nu toe, zit al bijna een jaar zo!
Berry schreef:Selwyns D-O-H to the C (50)...
-
Martijn ss50
- Frequent 4T-MSB visitor