2e versnelling hikt :(
-
butt head
- moppersmurf
- Bezit: paar brommers
Re: 2e versnelling hikt :(
zeker weten. als hij krom zou zijn dan zou hij rond moeten staan als je hem met de lange platte kant echt. het zal niet veel zijn net een mm. die slijtage zal niet het probleem zijn waarom hij hikt in de 2
ik praat niet alleen maar poep
bami = bami. troep = troep.

De stoerst koeler is een LOCKHART koeler... T is de kanariepiet met zn kont die em verstopt
complete bak in het linker carter leggen, ín zn 2 zetten en kijken of het tandwiel 'm netjes pakt.
-
butt head
- moppersmurf
is dit die schakel vork die af gesleten is?Steve55 schreef:
ik denk dat deze je probleem is. hij lijkt iets krom te staan
ik weet niet of je een andere schakel vork heb liggen die niet af gesleten is. als je een mooie niet af gesleten hebt zou ik zeggen prop die is in plaats van die niet af gesleten er in. en probeer het is.
warschijnelijk heeft de bak niet goed in de vrij gestaan tijdens het monteren en het dicht schroeven van de carters. en daar door is de schakel vork krom gedrukt is maar een heel klein beetje. en dan slijten ze hard onder aan bij de verdikkingen. atans dat is mijn theorie er op. want dat ben ik toen tegen gekomen met de 4e versnelling dat was ook een nieuwe schakel vork. die er in is gekomen. en als je hem dan een beetje hard dicht schroeft druk je er zo 1 krom
kan kloppen idd.. hij oogt idd ook wel krom.. ik zal binnenkort mn andre blok ook splitsen en de twee beste rechte uitzoeken.. Kan hier ook origineel honda 50cc in? of verschilt dat ergens in? en zit er nog verschil tussen de vorken? nee toch?
De stoerst koeler is een LOCKHART koeler... T is de kanariepiet met zn kont die em verstopt
-
butt head
- moppersmurf
bami bak is het zeker.Steve55 schreef:kan kloppen idd.. hij oogt idd ook wel krom.. ik zal binnenkort mn andre blok ook splitsen en de twee beste rechte uitzoeken.. Kan hier ook origineel honda 50cc in? of verschilt dat ergens in? en zit er nog verschil tussen de vorken? nee toch?
ik zou ze wel even naast elkaar leggen en voor de zeker heid het zelfde zijn
ik heb ook al is bij een ander bami blok gedaan wat problemen met de bak had gereanimeerd met honda schakel vorken
butt head schreef:bami bak is het zeker.Steve55 schreef:kan kloppen idd.. hij oogt idd ook wel krom.. ik zal binnenkort mn andre blok ook splitsen en de twee beste rechte uitzoeken.. Kan hier ook origineel honda 50cc in? of verschilt dat ergens in? en zit er nog verschil tussen de vorken? nee toch?
ik zou ze wel even naast elkaar leggen en voor de zeker heid het zelfde zijn
ik heb ook al is bij een ander bami blok gedaan wat problemen met de bak had gereanimeerd met honda schakel vorken
jup regelrechte bami... maar ik zal het even proberen.. bedankt voor de info