maar naar mijn menig kan het nou toch niet zoo moeilijk zijn, mar toch wil deze jongen maar niet starten.
Ik ben vandaag helemaal terug van stap 0 begonnen, distributietijden zijn nu helemaal in orde. Net voor T (beide tuimelaars bewegen niet als ik het vliegwiel wat beweeg dus dit zou goed moeten zijn, staan nu ook beide bij T op 0,05mm) krijg ik bij F een mooie helderblauwe vonk. wat naar mijn mening nog steeds allemaal goed is. aangezien ik voor een grot stuk ben herbegonnen weet ik dus niet waar de oorzaak van het vorige probleem lag , maar het zou nu toch opgelost moeten zijn.
dus ik heb een vonk, kleppen staan goed, de carbu is al verschillende keren gereinigd en zelfs met starter spray wil hij niet starten.
heb ook al 2 verschillende warmtegraden van bougie's geprobeerd 6 en 8 (7hadden ze niet in de winkel) maar hij zou toch bij beide bougie's moeten starten ,daarom nog niet optimaal draaien, maar toch starten?
uiteindelijk heb ik voor de zekerheid de carbu nu voor een nacht in een badje gestopt..
als er iemand nog suggesties heeft voor dingen die ik kan nakijken dan hoor ik het graag