Kleine vragen topic
-
leon
- Frequent 4T-MSB visitor
- Bezit: Ss50 '74
C70 '70
Yamaha XT500 '81
Benelli Tornado '71
HD WLC '43
HD FXD '02 - Locatie: Dalfsen
Re: Kleine vragen topic
Past een cd50 tank op een c320?
Op het eerste gezicht lijkt dat wel te passen, of heb ik het weer eens verkeerd gezien op dit plaatjeleon schreef:Past een cd50 tank op een c320?

RobHonda schreef:er zit best een verschil tussen een ss en een cb blok

-
butt head
- moppersmurf
- Bezit: paar brommers
tank ophanging is anders. een ss50E tank pas wel op een cdMano schreef:Op het eerste gezicht lijkt dat wel te passen, of heb ik het weer eens verkeerd gezien op dit plaatjeleon schreef:Past een cd50 tank op een c320?
ik praat niet alleen maar poep
bami = bami. troep = troep.
Thijs, bedoel je de beugeltjes op de bovenkant van het frame, waar het tankrubber op zit?
Als dat het enige is wat op een andere plek zit is het geen grote operatie om die te verplaatsen (als er tenminste genoeg /niet te veel) ruimte tussen het zadel en de tank zit.
(De vraag was ook of een CD tank op een c320 past)
Als dat het enige is wat op een andere plek zit is het geen grote operatie om die te verplaatsen (als er tenminste genoeg /niet te veel) ruimte tussen het zadel en de tank zit.
RobHonda schreef:er zit best een verschil tussen een ss en een cb blok

-
Midnight Creations
- 4T-MSB addict
- Bezit: Liefde voor Techniek.
Klopt man, thankx je voor je advies over dit onderwerp, ben in een paar dagen al heel wat wijzer geworden hier op het forumNIX schreef: In elk geval is op dit board best wat ervaring en kennis qua keuren en daar maak je nu al gebruik van.
Als je jong blijft, sterf je nooit
-
butt head
- moppersmurf
de op hanging aan de tank maar ook het frame is verschillend. volgens mij moest je bij een c320 de tank er op schroeven en bij een cd hangt hij in rubbersMano schreef:Thijs, bedoel je de beugeltjes op de bovenkant van het frame, waar het tankrubber op zit?
-
NIX
- chaly addict
- Bezit: Een hamer
Een huisgenoot van Jur heeft een CD tank op zijn S90. Dat is volgens mij een gelijk frame als een 320. Blijkbaar past het of is het makkelijk pas te maken.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.
-
butt head
- moppersmurf
is een 6pins cdi op een 5pins draadboom aan te sluiten?
ik heb namelijk een snelle cdi alleen die heeft 6 pinnen en de hondatjes waar wij mee rijden hebben er maar 5
met welke tandwiel verhoudingen rijden de nt c90 met 4bak jongens hier?
ik zit nu aan de 14-41.
ik heb namelijk een snelle cdi alleen die heeft 6 pinnen en de hondatjes waar wij mee rijden hebben er maar 5
met welke tandwiel verhoudingen rijden de nt c90 met 4bak jongens hier?
ik zit nu aan de 14-41.
Laatst gewijzigd door butt head op 09 jun 2011 10:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Tunnel van een TS50/6v CD90 tank is breder. CD50 tank past alleen over het C320/S90 frame als je de U-schaaltjes voor de ophangrubbers van de tank eraf slijpt.. idem de nokken aan het frame. Tank zit dan wel strak tegen het frame.NIX schreef:Een huisgenoot van Jur heeft een CD tank op zijn S90. Dat is volgens mij een gelijk frame als een 320. Blijkbaar past het of is het makkelijk pas te maken.
-
Midnight Creations
- 4T-MSB addict
Ok, misschien een erg stomme vraag (Ik heb geen documentatie) maar hoe en met wat haal ik de koppeling los van een CF70 blokje? Die K#T boutjes met kruiskop(Die verzonken boutjes op dat dekseltje) draai je echt makkelijk dol(Het kruisje).
-
NIX
- chaly addict
- Bezit: Een hamer
Met een goed eslagschroevendraaier en een passende bit. Maat 2 is voor de M5 machineboutjes, maat 3 voor M6 blokbouten. Eerst het bitje in de kop tikken, dan de rest van de schroevendraaier op de bit en dan een rake hengst erop, ervan uitgaande dat je de kop op losdraaien het gedraaid. Kijk uit met het velletje tussen je duim en wijsvinger.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.
-
Midnight Creations
- 4T-MSB addict
Ok, ik dacht misschien zit er wel een linkse draad in ofzo 
-
butt head
- moppersmurf
boor machiene met boor 6mm niet te diep boren net het kopje er af.Midnight Creations schreef:Ok, misschien een erg stomme vraag (Ik heb geen documentatie) maar hoe en met wat haal ik de koppeling los van een CF70 blokje? Die K#T boutjes met kruiskop(Die verzonken boutjes op dat dekseltje) draai je echt makkelijk dol(Het kruisje).
dan kan je hem met 2 vingers in de neus het restant er uit draaien
even langs de ijzer boer voor verzonken imbus boutjes.
-
RobHonda
- The 4T-MSB is my life!
dat zou ik alleen doen als de kopjes inderdaad al dol zijn gedraait. Anders doet een passend bitje wonderen..
-
Midnight Creations
- 4T-MSB addict
Zo heb ik m'n SS50 blokje ook gedaan, die kreeg ik ook niet los...butt head schreef:boor machiene met boor 6mm niet te diep boren net het kopje er af.Midnight Creations schreef:Ok, misschien een erg stomme vraag (Ik heb geen documentatie) maar hoe en met wat haal ik de koppeling los van een CF70 blokje? Die K#T boutjes met kruiskop(Die verzonken boutjes op dat dekseltje) draai je echt makkelijk dol(Het kruisje).
dan kan je hem met 2 vingers in de neus het restant er uit draaien
even langs de ijzer boer voor verzonken imbus boutjes.
En een passend bitje? Ik heb denk zo's 15-20 kruiskopschroevendraaiers, das zonder de losse bitjes die ik in kan zetten, ik heb de meest passende gepakt, maar het gaat toch echt niet :S
En is er geen ruimte in het blokje voor 6 kant boutjes dan?