koste toen een 10tje op neuss. ook een 10tje betaald voor een koppelingsleutel daar, maar ik bedenk me altijd pas dat ik er eentje heb als ik de moer al tot moes heb geslagen met de hamer. gelukkig heb ik nog 20 van die moeren liggen, dus voorlopig kan ik nog even beuken.
Gereedschapset.
-
nitelife
- The 4T-MSB is my life!
Re: Gereedschapset.
ik heb alle vliegwielmoeren tot nu toe los kunnen krijgen door een lange ringsleutel op de moer te zetten en dan een klap geven met de hamer op de andere kant van de sleutel. ik heb sinds 2jaar wel een vliegwieltegenhouder apparaat(lijkt wel een baarmoedertang), is op de laatste brommervakantie eigenlijk pas voor het eerst gebruikt. zit je vliegwiel nog goed vast mau? 
koste toen een 10tje op neuss. ook een 10tje betaald voor een koppelingsleutel daar, maar ik bedenk me altijd pas dat ik er eentje heb als ik de moer al tot moes heb geslagen met de hamer. gelukkig heb ik nog 20 van die moeren liggen, dus voorlopig kan ik nog even beuken.
TWD for life!
-
XL50deSeauje
- The 4T-MSB is my life!
- Bezit: CF70SS50MSS50XL50CT50JZB50Z50GSS50ZK1
- Contacteer:
Mijn vliegwiel zit nog vast, maar dat heeft ermee te maken dat ie na de vakantie meteen de sjuur in gegaan is.....
Ga zo denk het blok tevoorschijn halen en 70cc 70 kop erop knallen..... Dus als je niks te doen hebt!
Ga zo denk het blok tevoorschijn halen en 70cc 70 kop erop knallen..... Dus als je niks te doen hebt!
Helm op de buddy, voorwiel naar rechts, tas bij het voorwiel.
De RZN
De RZN
-
nitelife
- The 4T-MSB is my life!
ik kan deze week nog nergens heen. echt geen geld voor een buskaartje en geen ov(nog steeds geen afhaalbewijs)... dus ik kan geen kant op.
TWD for life!
-
XL50deSeauje
- The 4T-MSB is my life!
- Bezit: CF70SS50MSS50XL50CT50JZB50Z50GSS50ZK1
- Contacteer:
Je hebt toch een fiets! Het is lekker weer buiten hier in de buurt!
Helm op de buddy, voorwiel naar rechts, tas bij het voorwiel.
De RZN
De RZN
-
nitelife
- The 4T-MSB is my life!
fiets is stuk, pc50 staat in noordwijk. ceetje ga ik morgen aan sleutelen, mits ik dan men ov heb....
TWD for life!
Ik zet zo'n koppelingsmoer toch liever vast met een koppelingsmoersleutel. Ten eerst moet dat ding zo allerjezusstrak vast zitten dat het met meppen vaak niet lukt en ten tweede zit ik niet graag op m'n krukaslagers te meppen..
-
NIX
- chaly addict
- Bezit: Een hamer
Eerder mep je hem te vast met een ingekorte bronzen bus als gevolg.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.
- Mike Mechanic
- 4T-MSB addict
- Bezit: 1 (jur) het houden of genieten ve zaak, die iemand in zijn macht heeft, alsof zij aan hem toebehoort 2 al iemands bezittingen.
- Mike Mechanic
- 4T-MSB addict
- Bezit: 1 (jur) het houden of genieten ve zaak, die iemand in zijn macht heeft, alsof zij aan hem toebehoort 2 al iemands bezittingen.
NIX schreef:Of:
Plaatje van GROTE BIJL
Nee, dat is zonde, wordt hij bot van.
Maar, wel optimalisatie van je stressregulatie!
ホンダ
-
Monkeymadness
- 4T-MSB zombie
- Bezit: CT70H K0 1970 ZF-57-61
Eric schreef:Ik heb een hele mooie sleutel die ik in de gleuven van het vliegwiel kan steken. Ook best zelf te maken. Desnoods een recht stuk ijzer met 2 dikke bouten erdoor. De buiteste bout gaat in de gleuf en de ander tegen de buitenkant van je vliegwiel.
die heb ik ook gekocht, bij een scooterzaak, bij scooter werd ie gebruikt om de poelie/koppeling tegen te houden als je die bouten losdraait, maar een vliegwiel/koppeling wil ook...
-edit- sinds wanneer is de quote/wijzigingsknop omgedraait??
Kippenverver schreef:CAPSLOCK IS CRUISE CONTROL FOR COOL
john schreef:les 1: hoe werkt een vrouw:
altijd gelijk geven en dan doen wat je zelf wilt...