De Roze Rit
-
plofkop
- Moderator
- Bezit: SS50 KO en een Chaly
De Roze Rit
Hallo mede bromfiets liefhebbers, techniekfanaten en ruimdenkenden...
Ik ben van plan om komend voorjaar de eerste Roze Rit te organiseren. Dit is een ritje voor Homo/Bi-sexuele bromfietsfanaten en zal natuurlijk vanuit Amsterdam verreden worden.
Dit ritje zal dus niet alleen voor 4-takt liefhebbers zijn, maar voor alle oldtimer liefhebbers. Eerst moet ik alleen wel weten of er genoeg animo is.
Pb me als je vragen hebt of je je wilt aanmelden voor de organisatie.
Ik ben van plan om komend voorjaar de eerste Roze Rit te organiseren. Dit is een ritje voor Homo/Bi-sexuele bromfietsfanaten en zal natuurlijk vanuit Amsterdam verreden worden.
Dit ritje zal dus niet alleen voor 4-takt liefhebbers zijn, maar voor alle oldtimer liefhebbers. Eerst moet ik alleen wel weten of er genoeg animo is.
Pb me als je vragen hebt of je je wilt aanmelden voor de organisatie.
Je suis Chaly!
-
jos123
- 4T-MSB addict
- Contacteer:
als hetero's ook welkom zijn, ben ik erbij!
is er een dresscode?
is er een dresscode?
[Gezocht]: Honda XS-500, liefst rijdend, uiterlijk boeit niet zo.
Nog geen lid van de HVN?
Post ook veilig:
<------------------------------------------------------ ATC Vrije Zone ------------------------------------------------------------>
Nog geen lid van de HVN?
Post ook veilig:
<------------------------------------------------------ ATC Vrije Zone ------------------------------------------------------------>
-
jos123
- 4T-MSB addict
- Contacteer:

motopride? heet het daro
[Gezocht]: Honda XS-500, liefst rijdend, uiterlijk boeit niet zo.
Nog geen lid van de HVN?
Post ook veilig:
Nog geen lid van de HVN?
Post ook veilig:
-
XL50deSeauje
- The 4T-MSB is my life!
- Bezit: CF70SS50MSS50XL50CT50JZB50Z50GSS50ZK1
- Contacteer:
-
Dezelfde Jasper
- chalykiller
- Contacteer:
Ik vind een gay-rit war hetero's ook mogen komen een stuk toleranter dan een viertaktrit waar geen tweetakt brommers in mee mogen rijden. Dus leuker.Dezelfde Jasper schreef: Ik kom niet, niet mijn ding een rit met een dergelijk thema. Begrijp sowieso niet waarom je je als homosexueel juist meer gaat afscheiden, maar vind het wel een origineel idee. Hou ik m'n antwoord toch nog politiek correct
cracque frontal